نایب قهرمانی مس سونگون با تحمیل نخستین شکست به گیتی پسند
نایب قهرمانی مس سونگون با تحمیل نخستین شکست به گیتی پسند

دوئل آخر مس و گیتی پسند در فوتسال ایران نایب قهرمانی مس سونگون با تحمیل نخستین شکست به گیتی پسند تایسیز نیوز- ۲ تیم قدرتمند فوتسال ایران و جهان، مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان امروز از هفته پایانی لیگ برتر در تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت با پیروزی ۳ بر […]

دوئل آخر مس و گیتی پسند در فوتسال ایران

نایب قهرمانی مس سونگون با تحمیل نخستین شکست به گیتی پسند

تایسیز نیوز- ۲ تیم قدرتمند فوتسال ایران و جهان، مس سونگون ورزقان و گیتی پسند اصفهان امروز از هفته پایانی لیگ برتر در تبریز به مصاف هم رفتند که در نهایت با پیروزی ۳ بر ۲ مس به پایان رسید و با تحمیل نخستین شکست به تیم گیتی پسند نایب قهرمان لیگ برتر شد.

به گزارش تایسیز نیوز، دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۶ در سالن پور شریفی تبریز آغاز شد و در حالی از چهار هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتسال ایران، قهرمانی گیتی پسند مسجل شده بود اما رقیب سنتی این تیم یعنی مس سونگون با حضور نه چندان مقتدرانه در لیگ برتر فوتسال ایران نتوانسته بود انتظارات را برآورده کند و حتی برای نایب قهرمانی نیز باید حداقل یک امتیاز بازی را کسب می کرد اما با پیروزی شیرین در این دیدار مقام دوم لیگ را کسب کرد.

به هر حال بازی پایانی هفته آخر لیگ برتر حساسیت ها و جذابیت های خودش را داشت چون بازی ۲ تیم نه فقط مسابقه تیم های رده اول و دوم جدول بود بلکه رقابت ۲ تیم قهرمان سال گذشته با قهرمان امسال نیز محسوب می شد که البته به رغم اینکه تیم مس سونگون بیشترین قهرمانی لیگ برتر فوتسال کشور را دارد اما همیشه پیروزی و بازی مقابل رقیب سنتی خودش از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

۲ تیم گیتی پسند و مس سونگون که البته روابط خوبی نیز بین این تیم ها حاکم است و تبادل بازیکنان زیادی در سال جاری و سال های گذشته داشته اند همواره تمام عنوان های قهرمانی ایران را درو کردند و تامین کننده بازیکنان تیم ملی بوده اند طوری که بازی امروز در واقع بازی همبازی های تیم ملی فوتسال کشور در گذشته و حال بود.

گیتی پسند اصفهان به رغم قهرمانی زودهنگام باز هم در این بازی عطش گلزنی داشت طوری که توانست در همان دقایق اول بازی توسط محمدحسین درخشانی و در دقیقه ۲۰ توسط علیرضا عسگری نیمه اول را ۲ بر یک برنده به رختکن برود و نایب قهرمانی مس سونگون نیز در هاله ای از ابهام فرو رفت طوری که تک گل دقیقه ۹ مرتضی عزتی بازیکن مس دردی را دوا نمی کرد. 

اما تیم مس در نیمه دوم که همه چیز را تمام شده می دید تلاش خود را مضاعف کرد و با کامبک حرفه ای در دقایق ۳۴ و ۳۵ توسط مجتبی پارساپور و فرهاد فخیم نتیجه را ۳ بر ۲ به نفع خود به پایان رساند.

با پیروزی مس سونگون مقابل مهمان قدر خود نه تنها نایب قهرمان لیگ شدد بلکه نخستین شکست فصل تیم گیتی پسند اصفهان را به آنان تحمیل کرده و رکورد بدون شکست بودن این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور را باطل کرد.

به گزارش تایسیز نیوز، تیم فوتبال مس سونگون ورزقان، با ۱۶ برد،۶ مساوی و چهار باخت با ۵۴ امتیاز در رده دوم جدول رقابت‌ها قرار گرفت و تیم گیتی پسند اصفهان با ۲۴ پیروزی و یک تساوی با ۱۹ امتیاز فاصله قهرمان زودهنگام لیگ برتر فوتسال کشور شد.