نتیجه معکوس سیاست‌های فیلترینگ در ایران
نتیجه معکوس سیاست‌های فیلترینگ در ایران

🔻نتیجه معکوس سیاست‌های فیلترینگ در ایران: از ۵۰ برنامه محبوب ایرانیان در گوگل‌پلی ۴۰ مورد فیلترشکن است بررسی‌ها می‌گوید که در میان ۵۰ برنامه محبوب این روزهای ایرانیان در فروشگاه‌های معتبری مانند گوگل تا چشم کار می‌کند فیلترشکن هست و برنامه‌های فیلترشده. 🔹️کشاندن مردم به سمت استفاده از فیلترشکن آن‌هم با شدت و حدت شرایط […]

🔻نتیجه معکوس سیاست‌های فیلترینگ در ایران: از ۵۰ برنامه محبوب ایرانیان در گوگل‌پلی ۴۰ مورد فیلترشکن است

بررسی‌ها می‌گوید که در میان ۵۰ برنامه محبوب این روزهای ایرانیان در فروشگاه‌های معتبری مانند گوگل تا چشم کار می‌کند فیلترشکن هست و برنامه‌های فیلترشده.

🔹️کشاندن مردم به سمت استفاده از فیلترشکن آن‌هم با شدت و حدت شرایط کنونی از این جهت کارشناسان و صاحب‌نظران حوزه فناوری اطلاعات را نگران می‌کند که اختیار اطلاعات مردم به دست صاحبان و سازندگان این فیلترشکن‌ها می‌افتد.

🔹️سپردن اطلاعات مردم به صاحبان و سازندگان فیلترشکن‌ها درحالی است که شعارها و برنامه‌های وزیر و دولت کنونی دقیقا در جهت عکس این رویداد بود.

🔹️به گفته یک کارشناس این حوزه، باید بین حرف‌های خوب و عملکرد شفاف تفاوت قائل شد. شرایط امنیت اطلاعات ایرانیان اما دقیقا چگونه هست و چرا عملکرد وزیری که مدام از عباراتی مانند «لندینگ رایت» استفاده می‌کند مردم را تا این اندازه به فیلترشکن‌ها و برنامه‌های فیلترشده کشانده است؟