نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:پیگیری ویژه تامین منابع مالی دولتی برای مترو تبریز
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:پیگیری ویژه تامین منابع مالی دولتی برای مترو تبریز

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:پیگیری ویژه تامین منابع مالی دولتی برای مترو تبریز نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در پروژه مترو تبریز به شکل جدی به شهرداری و شورای شهر کمک می کنیم. به گزارش شهریار، روح الله متفکرآزاد امروز در حاشیه بازدید از پروژه […]

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:پیگیری ویژه تامین منابع مالی دولتی برای مترو تبریز

اولین بازدید نمایندگان تازه نفس مجلس از پروژه های نیابتی شهرداری تبریز

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: در پروژه مترو تبریز به شکل جدی به شهرداری و شورای شهر کمک می کنیم.

به گزارش شهریار، روح الله متفکرآزاد امروز در حاشیه بازدید از پروژه قطار شهری تبریز، اظهار کرد: به همراه دیگر نمایندگان تبریز در مجلس، در نظر داریم با نگاه و رویکردی یکپارچه، مسایل اساسی شهر تبریز را پیش ببریم و طبعا باید به سهم مجلس شورای اسلامی در پیشبرد این اهداف نگاه جدی داشته باشیم.

او ادامه داد: با تلاش همکارانم در مجلس شورای اسلامی می توانیم در تامین نیازمندی های شهر تبریز به ویژه در حوزه های تامین اعتبارات نقش خوبی ایفا کنیم.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در ایستگاه ۱۵ خط ۱ مترو تبریز حجم بالایی از فعالیت های اقتصادی اتفاق می افتد، عنوان کرد: در پروژه مترو تبریز، شهرداری، شورا و مجموعه قطار شهری فعالیت خوبی دارند که قدردان این فعالیت ها هستیم. 

او افزود: می دانیم که ۵۰ درصد هزینه‌کرد در مترو قاعدتا بر عهده دولت است که دولت در یک سال گذشته با اوراق مشارکت به این پروژه ورود پیدا کرده است.

متفکرآزاد گفت: تامین اوراق مشارکت و مابقی سهم دولت در این پروژه را باید پیگیری کنیم که این از جمله وظایف ما نمایندگان مجلس است.

او ادامه داد: فصل بودجه سال ۱۴۰۰ در پیش است و ما به همراه همکاران برای تامین ردیف های مورد نیاز تلاش می کنیم.

این نماینده مجلس یادآور شد: پیشرفت کلانشهر تبریز به لحاظ جمعیتی و به لحاظ توسعه، نیازمند این است که در حوزه حمل و نقل نیز نگاهی مدرن داشته باشیم که تامین و توسعه زیرساخت های حمل و نقل عمومی در این راستا ضروری است.