نویدکیا: گل نشدن پنالتی تراکتور افت شدید این تیم را به دنبال داشت
نویدکیا: گل نشدن پنالتی تراکتور افت شدید این تیم را به دنبال داشت

نویدکیا: گل نشدن پنالتی تراکتور افت شدید این تیم را به دنبال داشت تایسیز نیوز- سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: تراکتور بعد از پنالتی که گل نکرد افت شدیدی به لحاظ روحی داشت از طرفی این اتفاق برای ما خوب بود و حس خیلی خوبی به ما داد و توانستیم با انرژی بیشتر بازی کنیم […]

نویدکیا: گل نشدن پنالتی تراکتور افت شدید این تیم را به دنبال داشت

نویدکیا: گل نشدن پنالتی تراکتور افت شدید این تیم را به دنبال داشت

تایسیز نیوز- سرمربی تیم مس رفسنجان گفت: تراکتور بعد از پنالتی که گل نکرد افت شدیدی به لحاظ روحی داشت از طرفی این اتفاق برای ما خوب بود و حس خیلی خوبی به ما داد و توانستیم با انرژی بیشتر بازی کنیم تا شرایط خود را بهتر کنیم.

به گزارش تایسیز نیوز، محرم نویدکیا پنجشنبه شب در نشست خبری پس از بازی با تراکتور، اظهار کرد: البته به گفته بازیکنان ما، قبل از پنالتی خطا در آن سوی زمین باید به سود ما اعلام می‌شد اما من کاری با اینها ندارم و می گویم که آن لحظه از بازی مهمترین اتفاق بازی افتاد و نتیجه آن به سود ما شد و کمک کرد که با روحیه بالا به گل برسیم و بازی را ببریم.

وی افزود: خوشحالم که بازی را بردیم و به نیمه‌نهایی رسیدیم، بازی خوبی بود و هم‌ مس و هم تراکتور موقعیت هایی برای گلزنی داشتیم.

نویدکیا ادامه داد: تیم ما شانس قهرمانی دارد وقتی تیمی توانسته تیم هایی مثل استقلال، تراکتور و پیکان را حذف کند، حتما توانایی‌هایی دارد و باید شانس قهرمانی و احترام برایش قائل شد.
وی اظهار کرد: البته اینکه بگویم حتما نیمه‌نهایی را می‌بریم و به فینال می رسیم شاید اتفاق نیفتد و باید واقع بینانه نگاه کنیم و ابتدا باید ببینیم که بازی ما با آلومینیوم قرعه‌کشی شود و ببینیم که ما میزبان هستیم یا آنها و چه شرایطی برای بازی اتفاق می‌افتد.

وی افزود: ولی تیم ما لیاقت قهرمانی دارد از وقتی من آمده ام بچه‌ها با جان و دل تمرین می‌کنند و بازی می کنند با همه کاستی های که بوده در این سه چهار ماه تمام تلاش خود را می کنند و من از آنها تشکر می کنم و دست آنها را می بوسم و امیدوارم تا اینجا که آمده این در ادامه راه هم شانس های خود را از دست ندهیم و تلاش کنیم تا به مراحل بالاتر برسیم.