هدیه شهردار تبریز به ۳۰ شهروند مشارکت کننده در مسابقه پیامکی برنامه «تبریزیم»
هدیه شهردار تبریز به ۳۰ شهروند مشارکت کننده در مسابقه پیامکی برنامه «تبریزیم»

هدیه شهردار تبریز به ۳۰ شهروند مشارکت کننده در مسابقه پیامکی برنامه «تبریزیم» تایسیز نیوز – معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از اهدای ۳۰ جایزه نفیس به برندگان مسابقه پیامکی برنامه تلویزیونی «تبریزیم» خبر داد و گفت: بهبود خدمات رسانی با تکیه بر احصا دقیق مشکلات و پیشنهادات شهروندان نقش موثری […]

هدیه شهردار تبریز به ۳۰ شهروند مشارکت کننده در مسابقه پیامکی برنامه «تبریزیم»

اهدا جوایز دوچرخه و...

تایسیز نیوز – معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از اهدای ۳۰ جایزه نفیس به برندگان مسابقه پیامکی برنامه تلویزیونی «تبریزیم» خبر داد و گفت: بهبود خدمات رسانی با تکیه بر احصا دقیق مشکلات و پیشنهادات شهروندان نقش موثری در بهبود کیفیت ارائه خدمات دارد.

محبوب تیزپاز نیاری در گفتگو با خبرنگار اظهار کرد: شهردار تبریز با حضور در ویژه برنامه تلویزیونی تبریزیم، با طرح سوالی از شهروندان تبریزی خواست تا مشکلات محله و منطقه سکونت، نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را بیان کنند و خوشبختانه این موضوع مورد استقبال کم نظیر شهروندان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه شهروندان تبریز بیش از ۶۵ هزار مورد مشکل محله، پیشنهاد و موضوعات غیرتکراری به سامانه پیامکی ارسال کردند، افزود: موارد احصا شده توسط  همکاران بررسی شده و جهت ترتیب اثر دادن به مناطق مربوطه ارجاع داده شده است. همچنین با دستور شهردار تبریز اهم موارد و مشکلات مطرح شده در قالب بودجه سال آینده برطرف خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز با اشاره به اینکه احصا دقیق مشکلات و مطالبات نقش ویژه ای در افزایش رضایتمندی شهروندان و بهبود خدمت رسانی در تمامی حوزه ها دارد، یادآور شد: بهترین راه احصا مسائل، ارتباط بی واسطه با شهروندان از طرق مختلف است.

گفتنی است از طریق قرعه کشی بین شرکت کنندگان این مسابقه، باهدف ترویج ورزش و سلامتی و نشاط در جامعه، به ۱۵ نفر از شهروندان دوچرخه و به ۱۵ نفر دیگر نیز کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اعطا شد.

برنامه تلویزیونی «تبریزیم» روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته از شبکه استانی سهند پخش می شود.