هشت کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی در تعطیلات عید نوروز فعالند
هشت کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی در تعطیلات عید نوروز فعالند

هشت کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی در تعطیلات عید نوروز فعالند تایسیز نیوز- مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی از ارائه خدمات در هشت کتابخانه عمومی استان در تعطیلات عید نوروز خبر داد. اسامی کتابخانه‌های فعال و ساعات کار آنها در تعطیلات نیمه نخست فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از سوی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی اعلام شد. […]

هشت کتابخانه عمومی آذربایجان شرقی در تعطیلات عید نوروز فعالند

تایسیز نیوز- مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی از ارائه خدمات در هشت کتابخانه عمومی استان در تعطیلات عید نوروز خبر داد.

اسامی کتابخانه‌های فعال و ساعات کار آنها در تعطیلات نیمه نخست فروردین‌ماه ۱۴۰۳ از سوی مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی اعلام شد.

اسد بابایی روز یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران اعلام کرد: با هدف خدمات‌رسانی و افزایش رضایت‌مندی مراجعان و مخاطبان کتابخانه‌ها در تعطیلات نوروزی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده بخشی از کتابخانه‌های عمومی در این ایام نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه برای کسانی که در طول سال گرفتار دغدغه‌ها و روزمرگی‌های زندگی هستند و فرصت خواندن کتاب را پیدا نمی‌کنند، تعطیلات عید نوروز بهترین زمان برای مطالعه کتاب است گفت: بر این اساس هشت کتابخانه عمومی در سراسر استان در روزهای ۲۹ اسفند ۱۴۰۲، یکم تا پنجم و یازدهم تا سیزدهم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ آماده ارائه تمامی خدمات کتابخانه‌ای به اعضاء و سایر علاقه‌مندان به کتابخوانی خواهند بود.

علاقمندان برای استفاده از این فرصت می توانند به جدول کامل اسامی به همراه روزها و ساعات فعالیت کتابخانه‌های عمومی استان در تعطیلات نیمه نخست فروردین‌ماه به نشانی https://azerbaijansharghi.iranpl.ir/portal/home/?news/۱۱۵۲۶۶۹/۱۱۵۲۶۸۷/۱۵۹۰۹۶۵