واکنش رامین نظامی خواه مسئول بسیج رسانه استان به حواشی طنزهای فضای مجازی
واکنش رامین نظامی خواه مسئول بسیج رسانه استان به حواشی طنزهای فضای مجازی

▪️واکنش مسئول بسیج رسانه استان به حواشی طنزهای فضای مجازی: ▫️نه به ابتذال و اباحه گری ▫️رسانه ها ذائقه مخاطب را ارتقا دهند   ▫️نظارت موثر بر فضای مجازی متضمن مسئولیت اجتماعی رسانه های قانونمند ▫️رامین نظامی خواه در گفتگو با فارس گفت: ضرورت تامین نیاز سرگرمی مخاطب به‌ویژه در روزهایی که توصیه برای ماندن […]

▪️واکنش مسئول بسیج رسانه استان به حواشی طنزهای فضای مجازی:

▫️نه به ابتذال و اباحه گری

▫️رسانه ها ذائقه مخاطب را ارتقا دهند

 

▫️نظارت موثر بر فضای مجازی متضمن مسئولیت اجتماعی رسانه های قانونمند

▫️رامین نظامی خواه در گفتگو با فارس گفت: ضرورت تامین نیاز سرگرمی مخاطب به‌ویژه در روزهایی که توصیه برای ماندن شهروندان در خانه‌های خود جدی است؛ قابل کتمان نیست. اما ملاحظه مهم در این امر نیافتادن به دام بدآموزی و اباحه‌گری است، چرا که در دنیای رسانه هم هدف وسیله را توجیه نمی‌کند و نمی‌توان از ابتذال و جذابیت‌های کاذب برای جذب مخاطب و سرگرم کردن او استفاده کرد.

▫️وی اظهار داشت: رسانه‌ها ذائقه مخاطبان را می‌سازند و این ادعا که چون مخاطب به‌دنبال طنزهای آنچنانی است، پس اهالی هنر و رسانه حق دارند هرکاری انجام دهند؛ دوری تمام نشدنی و باطل است که عاقبتی جز به قهقرا کشیده شدن فرهنگ عامه ندارد.

ا▫️ین پژوهشگر ارتباطات اضافه کرد: مبدأ کار هنری و رسانه‌ای میل و نیاز مخاطب است اما قرار است ما ذائقه مخاطب را ارتقا دهیم نه آنکه روز به روز به سطحی شدن محتوا دامن بزنیم.

▫️این فعال رسانه‌ای، ضرورت نظارت موثر بر فضای مجازی و رسانه‌های اجتماعی را یادآور شده و متضمن مسئولیت اجتماعی رسانه‌های قانونمند دانست.