واکنش شهرداری تبریز به اختلال ایجاد شده در خدمات‌رسانی خطوط بی آرتی تبریز
واکنش شهرداری تبریز به اختلال ایجاد شده در خدمات‌رسانی خطوط بی آرتی تبریز

واکنش شهرداری تبریز به اختلال ایجاد شده در خدمات‌رسانی خطوط بی آرتی تبریز تایسیز نیوز/آذربایجان شرقی در پی عدم فعالیت رانندگان خطوط اتوبوسرانی در مسیر بی‌آرتی تبریز، این موضوع از طریق شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه پیگیری شد. بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری تبریز، رانندگان خطوط اتوبوسرانی تبریز در مسیر بی آرتی جهت […]

واکنش شهرداری تبریز به اختلال ایجاد شده در خدمات‌رسانی خطوط بی آرتی تبریز

واکنش شهرداری تبریز به اختلال ایجاد شده در خدمات‌رسانی خطوط بی آرتی تبریز

تایسیز نیوز/آذربایجان شرقی در پی عدم فعالیت رانندگان خطوط اتوبوسرانی در مسیر بی‌آرتی تبریز، این موضوع از طریق شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه پیگیری شد.

بر اساس اعلام روابط عمومی شهرداری تبریز، رانندگان خطوط اتوبوسرانی تبریز در مسیر بی آرتی جهت طرح مطالبات خود از جمله مشاغل سخت و زیان آور امروز نسبت به پیگیری آن اقدام کردند.

این موضوع که موجب اختلال در خدمات رسانی در خطوط بی آر تی شده است، هم اکنون با پیگیری‌های شرکت واحد اتوبوسراتی تبریز و حومه در حال برطرف شدن است.

پیگیری های اصحاب رسانه حاکی از آن است؛ با توجه به افزایش استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی در روزهای پایانی سال و به ویژه خطوط اتوبوسرانی بی آر تی، این موضوع در سریع ترین زمان ممکن رفع خواهد شد.

طبق گزارش‌های به دست آمده هم اکنون اتوبوس های بخش خصوصی اقدام به جابجایی مسافران در مسیر بی آر تی کرده اند.