وزیر کشور: حمل و نقل عمومی شهر تبریز در مسیر رشد قرار دارد
وزیر کشور: حمل و نقل عمومی شهر تبریز در مسیر رشد قرار دارد

وزیر کشور: حمل و نقل عمومی شهر تبریز در مسیر رشد قرار دارد وزیر کشور حمل و نقل عمومی شهر تبریز را در مسیر رشد دانست و گفت: مجموعه مدیریت شهری تبریز در موضوع خرید اتوبوس‌های جدید و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی اقدامات خوبی انجام داده است. به گزارش شهریار، احمد وحیدی بعد از ظهر […]

وزیر کشور: حمل و نقل عمومی شهر تبریز در مسیر رشد قرار دارد

وزیر کشور حمل و نقل عمومی شهر تبریز را در مسیر رشد دانست و گفت: مجموعه مدیریت شهری تبریز در موضوع خرید اتوبوس‌های جدید و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی اقدامات خوبی انجام داده است.

به گزارش شهریار، احمد وحیدی بعد از ظهر امروز در جریان بازدید از اتوبوس‌های جدید خریداری شده توسط شهرداری تبریز اظهار کرد: موضوع حمل‌ونقل عمومی یکی از ضروریات ناگزیر کلانشهرها است و بی شک نوسازی و افزودن اتوبوس‌های جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری باعث افزایش رضایتمندی عمومی شهروندان خواهد شد.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری تبریز در موضوع خرید اتوبوس‌های جدید و نوسازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی شهری اقدامات خوبی انجام داده است و در مجموع حمل و نقل عمومی شهر تبریز در مسیر رشد قرار دارد.

وزیرکشور خاطرنشان کرد: خرید اتوبوس‌های جدید شهرداری تبریز از محل منابع خود شهرداری و با کمک وزارت‌ کشور در حوزه حمل‌ونقل درون شهری تامین شده است.

وحیدی تصریح کرد: امیدواریم نوسازی ناوگان حمل‌ونقل شهری با خرید اتوبوس‌های بیشتر در خدمت رسانی به شهروندان فهیم تبریز موفق تر از قبل عمل کند.