وزیر کشور: مترو تبریز در اولویت تخصیص فاینانس قرار می‌گیرد
وزیر کشور: مترو تبریز در اولویت تخصیص فاینانس قرار می‌گیرد

وزیر کشور: مترو تبریز در اولویت تخصیص فاینانس قرار می‌گیرد وزیر کشور از اولویت تخصیص فاینانس به پروژه مترو تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، احمد وحیدی در حاشیه افتتاح ایستگاه لاله (ایستگاه۱۵ ) خط ۱ مترو تبریز و بازدید از مسیر ایستگاه لاله تا ایستگاه میدان ساعت اظهار کرد: با توجه به بررسی های […]

وزیر کشور: مترو تبریز در اولویت تخصیص فاینانس قرار می‌گیرد وزیر کشور از اولویت تخصیص فاینانس به پروژه مترو تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، احمد وحیدی در حاشیه افتتاح ایستگاه لاله (ایستگاه۱۵ ) خط ۱ مترو تبریز و بازدید از مسیر ایستگاه لاله تا ایستگاه میدان ساعت اظهار کرد: با توجه به بررسی های انجام گرفته و نیاز ضروری برای پیشرفت کار، تخصیص فایناس به پروژه خط ۲ مترو تبریز تسریع شده و در اولویت قرار می گیرد. وی افزود: همچنین از اسناد خزانه نیز برای پیشرفت پروژه خط ۲ مترو تبریز تخصیص داده می شود.

وزیر کشور ضمن ابراز رضایت از پیشرفت خط ۱ مترو تبریز گفت: در صورت احتیاج و نیاز برای تکمیل خط ۱ مترو تبریز، فاینانس مورد نیاز به این پروژه نیز اختصاص می یابد.

وحیدی با اشاره به لزوم انجام تمهیدات لازم برای افزایش جذب مسافر در خط ۱ تأکید کرد: مسئولان و متولیان امر در مترو تبریز با بهره‌برداری از فاز سوم و افزایش ساعات سرویس‌دهی به شهروندان، باید میزان جذب مسافر را در کل خط ۱ مترو تبریز افزایش دهند.

ایستگاه ۱۵ خط ۱ مترو تبریز امروز با حضور وزیر کشور افتتاح شد