ویترینی از ستاره‌ها و بازیکنان بزرگ جهان در جام۲۰۲۲
ویترینی از ستاره‌ها و بازیکنان بزرگ جهان در جام۲۰۲۲

ویترینی از ستاره‌ها و بازیکنان بزرگ جهان در جام۲۰۲۲ 🔹میثم فضلعلی مدیر گروه ورزشی شبکه سه سیما: چند ماه مانده به جام جهانی حرفه‌ای ترین تیم‌های فنی و ورزشی را به خط کردیم تا برنامه‌‌ای کم‌نظیر روی آنتن شبکه سه برود. 🔹دو ماه مانده به آغاز برنامه حدود ۱۰ نفر مشغول به کار شبانه روزی […]

ویترینی از ستاره‌ها و بازیکنان بزرگ جهان در جام۲۰۲۲

🔹میثم فضلعلی مدیر گروه ورزشی شبکه سه سیما: چند ماه مانده به جام جهانی حرفه‌ای ترین تیم‌های فنی و ورزشی را به خط کردیم تا برنامه‌‌ای کم‌نظیر روی آنتن شبکه سه برود.

🔹دو ماه مانده به آغاز برنامه حدود ۱۰ نفر مشغول به کار شبانه روزی شدند و دکور فعلی به ثمر رسید. همچنین پنج گروه متمرکز بر آیتم‌ها شدند و دو گروه بعد گرافیکی برنامه را پشتیبانی می‌کردند.

🔹پر تعداد بودن آیتم‌های این جام به فشردگی و ریتم بالای جام۲۰۲۲ کمک می‌کرد. همچنین تلاش شد تا گرافیک‌های وله، وال، واقعیت افزوده(ar) و موسیقی-تصویرها به بالاترین سطح ممکن بود.

🔹از مهم‌ترین دغدغه‌های شبکه سه در طول جام۲۰۲۲ استفاده از ظرفیت کارشناسان خارجی مطرح در اقصی نقاط دنیا بود. در این جام جهانی موفق شدیم ویترینی از اسطوره‌ها، ستاره‌ها و بازیکنان موفق و بزرگ جهان را به نمایش بگذاریم و بیشترین بازخورد مثبت مردمی را دریافت کنیم.

🔹در مجموع فقط در تیم تولید ویژه برنامه جام۲۰۲۲ شبکه سه حدودا ۱۵۰ نفر مشارکت مستقیم داشتند.