پاکو خمز: بازی مهمی با هوادار داریم
پاکو خمز: بازی مهمی با هوادار داریم

پاکو خمز: بازی مهمی با هوادار داریم تایسیز نیوز – سرمربی تیم فوتبال تراکتور مصاف تیمش برابر تیم هوادار تهران را مسابقه‌ای مهم دانست و گفت: فردا برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم . به گزارش تایسیز نیوز، پاکو خمز روز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی با تیم هوادار، افزود: ما تلاش […]

پاکو خمز: بازی مهمی با هوادار داریم

تایسیز نیوز – سرمربی تیم فوتبال تراکتور مصاف تیمش برابر تیم هوادار تهران را مسابقه‌ای مهم دانست و گفت: فردا برای کسب سه امتیاز تلاش می‌کنیم .

به گزارش تایسیز نیوز، پاکو خمز روز سه شنبه در نشست خبری قبل از بازی با تیم هوادار، افزود: ما تلاش می‌کنیم از داشته‌های خود استفاده کرده و سه امتیاز را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که چه برنامه‌ای برای عبور از خط هافبک تیم هوادار دارید؟ گفت: بدون شک در بیشتر بازی‌ها، تیمی که بتواند میانه میدان را در اختیار داشته باشد، شانس زیادی برای پیروزی دارد.

خمز افزود: ما زمانی که مالکیت توپ را داریم، باید با آرامش بازی کنیم. آنان منظم بازی می‌کنند و ما باید زمان بیشتری را صاحب توپ باشیم.

وی با اشاره به اینکه باید صبر و حوصله هم داشته باشیم، خاطرنشان کرد: در بازی‌های گذشته وقتی با صبر بازی کردیم، توانستیم فرصت گلزنی و ضربه‌ زدن را پیدا کنیم.

سرمربی تراکتور در خصوص محرومان و مصدومان تیمش، گفت: هیچ یک از بازیکنان مصدوم نیستند اما صفا هادی را به علت محروم بودن در اختیار نخواهیم داشت.

وی در پاسخ به خبرنگاری که عنوان کرد: هواداران از شما قهرمانی می‌خواهند آیا می‌توانید خواسته آنان را محقق کنید؟ گفت: من پیشگو نیستم.

خمز با بیان اینکه امکان دارد توانایی خود را بدانید و رقبا را هم بشناسید؛ ولی هرگز کسی نمی‌تواند آینده را پیش‌بینی کند، گفت: من به دیدگاه هواداران احترام می‌گذارم و اینکه آنان دنبال قهرمانی هستند، خیلی خوب است.

وی در خصوص رقابت تراکتور در جام حذفی، اظهار داشت: اینطور نیست که جام حذفی مسیر آسان‌تری برای قهرمانی و کسب سهمیه باشد.

هیچ راه ساده‌ای برای قهرمانی وجود ندارد و راه‌های کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هم همگی سخت هستند، ادامه داد: حضور در هر ۲ رقابت، بخت‌مان برای رسیدن به اهداف را افزایش می‌دهد؛ البته موفقیت در جام حذفی به قرعه کشی و تیم‌هایی که رو به رو می‌شویم، بستگی دارد.

خمز با اعلام اینکه ما در هر ۲ رقابت سعی خود را برای کسب پیروزی انجام می‌دهیم، گفت: در لیگ برای کم کردن اختلاف با تیم‌های بالای جدول و در جام حذفی هم به دنبال عبور از مرحله کنونی هستیم.

وی با اشاره به اینکه ما هم اکنون در رده سوم قرار داریم و به راهمان ادامه خواهیم داد، خاطرنشان کرد: بازی مقابل مس رفسنجان سه امتیاز متعلق به ما بود که لحظه آخر نتیجه عوض شد.

خمز در رابطه با سوال یکی از خبرنگاران در خصوص عدم استفاده از سجاد آشوری، بیان کرد: رحمان جعفری، میلوش دلتیچ و ارسلان مطهری بازیکنانی هستند که در ترکیب تیم بازی کرده‌اند و به تیم هم کمک می‌کنند. اکثر خریدهای ما در نقل و انتقالات نیم فصل به تیم کمک می‌کنند.

وی در خصوص دلیل استفاده از میلاد کر در بازی قبلی بعد از مدت‌ها نیمکت نشینی، گفت: به همان دلیل که از بازیکنان دیگر استفاده می‌کنم، از میلاد کر هم استفاده کردم. باتوجه به اینکه صفا هادی کارت زرد داشت و احتمال اخراج او وجود داشت.

دیدار تیم های تراکتور و هوادار از هفته بیستم مسابقات لیگ برتر روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه، از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز آغاز می‌شود.

علاقمندان به حضور در ورزشگاه می توانند بلیط این دیدار را به صورت رایگان از سامانه بلیت فروشی باشگاه به نشانی https://ticket.tractor-club.com تهیه کنند.