پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره)
پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره)

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد ماه: بسمه تعالی سعدی به روزگاران مهری نشسته بر دل بیرون نمی توان کرد حتی به روزگاران و باز هم نیمه خرداد فرارسید. یادآور فراق یاری که […]

پیام تسلیت مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس به مناسبت سی و یکمین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد ماه:

بسمه تعالی

سعدی به روزگاران مهری نشسته بر دل
بیرون نمی توان کرد حتی به روزگاران

و باز هم نیمه خرداد فرارسید. یادآور فراق یاری که گفت “انتظار فرج از نیمه خرداد کشم” و چه سنگین بود غم نبود او. اما آرمان او که روح خدا بود و به خدا پیوست، ریشه در اسلام عزیز ناب محمدی داشت.

او زنده است چون آرمانش زنده است و هر روز که می گذرد زنده تر می شود و به حیات انسان در تن مرده زمین، روح و حیات می بخشد. چه زیبا گفت سید شهیدان اهل قلم که: “دهه شصت، دهه امام خمینی(ره) بود و از این پس دهه ها هر چه بیایند به جز او انتساب نخواهند داشت. این او بود که هر آنچه در تقدیر تاریخ انسان این عصر بود ظاهر کرد و حیات انسان هایی چون او نفخ هایی از نفخات روح اللهی است که در تن انسان می دمد، در تن زمین مرده و آن را حیات می بخشد.”

او زنده است و نشانی آن در صلابت درخت تنومند انقلاب اسلامی ایران، در تداوم راه آن امام با رهبری حکیم فرزانه؛ امام خامنه ای عزیز و فراتر از آن در فراسوی مرزهای ایران، در محور مقاومت، در سراسر جهان و این بار در قلب استکبار جهانی نمایان است. امام به ما آموخت که انتظار در مبارزه است و پس از او اگر باز هم امیدی را زنده می دارد همین است که برای ظهور آخرین حجت حق مبارزه کنیم.

او به گفته رهبر حکیم مان، “حقیقت همیشه زنده تاریخ است.”

اینک با فرارسیدن سی و یکمین سالروز عروج ملکوتی امام خمینی(ره)؛این خلف صالح اولیای الهی و سالروز قیام ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و با توجه به شرایط پیش آمده از بحران بیماری همه گیر در دنیا و ایران که منجر به عدم برگزاری تجمعات گردید، ما نیز در کنار مردم انقلابی کشور و منطقه آزاد ارس، پاسداشت یاد و نام و آرمان ایشان را وظیفه خود دانسته و ضمن عرض تسلیت این ایام، یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی، قیام ۱۵ خرداد، دفاع مقدس و شهدای مدافعین حرم را گرامی می داریم و با اتکال به حضرت باریتعالی، توسل به حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و امید به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری و استقامت و پایداری مردم مسلمان و انقلابی ایران رجاء واثق داریم که پیروزی از آنِ ملت مظلوم ایران و مستضعفان جهان خواهد بود.
به امید آن روز.

محسن نریمان
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس