پیر مرد بی پناه، در مجتمع فیاض بخش اسکان داده شده است
پیر مرد بی پناه، در مجتمع فیاض بخش اسکان داده شده است

پیر مرد بی پناه، در مجتمع فیاض بخش اسکان داده شده است سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، در پی انتشار تصاویری از  یک پیر مرد بلامکان در زیر یکی از پل های میادین  شهر گفت: این فرد پس از شناسایی توسط مددکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی ، جهت امداد و حمایت های لازم به مرکز […]

پیر مرد بی پناه، در مجتمع فیاض بخش اسکان داده شده است

سرپرست اداره کل بهزیستی آذربایجان شرقی، در پی انتشار تصاویری از  یک پیر مرد بلامکان در زیر یکی از پل های میادین  شهر گفت: این فرد پس از شناسایی توسط مددکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی ، جهت امداد و حمایت های لازم به مرکز فیاض بخش انتقال یافته.
دکتر فرگل صحاف ابراز داشت: در پی گزارش زندگی پیرمردی بی پناه در زیر پل راه آهن تبریز، ماموران اورژانس اجتماعی فورا به منطقه ارسال شدند ولی در مراحل اولیه، فرد مورد نظر را در محل گزارش شده رویت نکردند ولی با پیگیری همکاران اورژانس اجتماعی بهزیستی و در راستای مسئولیت  خویش،  در نهایت فرد مورد نظر، با همکاری و مساعدت دادگستری استان، شناسایی و به مجتمع فیاض بخش منتقل شد.
وی ابراز داشت: پس از انجام اقدامات مددکاری و بر اساس اطلاعات فردی، هویت فرد مورد نظر احراز شده و حمایت های لازم در حال انجام است.
دکتر صحاف در جواب سوال خبرنگار ما در خصوص ارایه توضیحات بیشتر در مورد پرونده شخص نامبرده، خاطرنشان کرد به علت حفظ اصول اخلاق مددکاری حرفه ای، نیاز به بیان توضیحات بیشتر نیست.