پیش فروش تراکتورسازی برای گرم کردن روزهای سرد زمستانی کشاورزان
پیش فروش تراکتورسازی برای گرم کردن روزهای سرد زمستانی کشاورزان

پیش فروش تراکتورسازی برای گرم کردن روزهای سرد زمستانی کشاورزان خبر خوش تراکتورسازی برای کشاورزان متقاضی تراکتور در روزهای سرد زمستانی به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، همزمان با ایام … دهه فجر، این گروه صنعتی طی (( بخشنامه  ۲۲- ۱۴۰۱)) پیش فروش محصولات خود به متقاضیان تراکتور را […]

پیش فروش تراکتورسازی برای گرم کردن روزهای سرد زمستانی کشاورزان

خبر خوش تراکتورسازی برای کشاورزان متقاضی تراکتور در روزهای سرد زمستانی

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، همزمان با ایام … دهه فجر، این گروه صنعتی طی (( بخشنامه  ۲۲- ۱۴۰۱)) پیش فروش محصولات خود به متقاضیان تراکتور را از ۱۲ بهمن استارت می زند.

این پیش فروش به منظور تحقق سياست هاي كلان پيش بيني شده به جهت تنظيم بازار، ايجاد تعادل، عدم استفاده مضاعف از خريد تراكتور براي تجارت و در نتیجه عرضه محصولات تولیدی به مشتریان واقعی یعنی کشاورزان صورت می گیرد.

مدارک و مستندات لازم جهت اهليت سنجي متقاضیان به منظور ثبت نام شامل پروانه فعاليت کشاورزي از نظام صنفي يا اطاق اصناف کشاورزي، گواهي مبني بر فعاليت کشاورزي از مديريت جهاد کشاورزي شهرستان با قيد ميزان زمين کشاورزي می باشد.

گفتنی است کشاورزان عزیر از ۱۲ تا ۲۲ بهمن همه روزه می توانند به ۲۰۰ نمایندگی گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در سراسر کشور مراجعه و با ارائه مدارک یاد شده نسبت به ثبت نام تراکتور درخواستی خود اقدام نمایند.