چنگیز کاراداک: تیمی خواهم ساخت که در لیگ‌برتر ایران مدعی باشد  
چنگیز کاراداک: تیمی خواهم ساخت که در لیگ‌برتر ایران مدعی باشد  

سرمربی ترکیه ای تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در بدو ورود به ایران گفت: تیمی خواهم ساخت که در لیگ‌برتر ایران مدعی باشد   چنگیز کاراداک در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در بدو ورود به تبریز اظهار داشت: تیمی خواهم ساخت که بتواند مدعی باشد اما الزاما نمی‌شود در گذشته سیر کرده و نگاه‌مان به آینده خواهد […]

سرمربی ترکیه ای تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر در بدو ورود به ایران گفت: تیمی خواهم ساخت که در لیگ‌برتر ایران مدعی باشد  

چنگیز کاراداک در گفت‌و‌گو با خبرنگاران در بدو ورود به تبریز اظهار داشت: تیمی خواهم ساخت که بتواند مدعی باشد اما الزاما نمی‌شود در گذشته سیر کرده و نگاه‌مان به آینده خواهد بود. ابتدا باید تیم را تحویل بگیریم و شرایط را بررسی کنیم و سعی خواهیم کرد از جوان‌های خوب آذرشهری و بومی هم استفاده کرده تا بتوانیم تیمی ایده آل برای قهرمانی ببندیم.

وی در مورد شناختش از بسکتبال ایران و تبریز گفت: طبیعتا به خاطر حضور ایران در تورنمنت‌های بین‌المللی اینکه بخش‌هایی از بازی‌های تیم ملی ایران را دیده بودم، من از بسکتبال ایران شناخت داشتم. بعد از نشست‌هایی بکه با مدیران تیم باشگاه توفارقان در ترکیه داشتیم نهایتا سبب شد که من  آذر‌شهر و تیم توفارقان را برای همکاری را انتخاب کنم.

وی در مورد اینکه برنامه‌ای برای جذب بازیکن خارجی و یا ترکیه‌ای برای تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر دارد، گفت: برای ما فرقی نمی‌کند که بازیکن‌ها‌ آمریکایی باشند یا اروپایی، بخشی از شرایط جذب بازیکن خارجی وضعیت اقتصادی است و باید به آن  توجه کنیم. من هم در ساختار‌بندی تیم آذر‌شهر سعی خواهم کرد بازیکنانی چه ایرانی چه از خارج از کشور، بازیکنانی باشند با کیفیت و بتوانند به تیم کمک کنند.