کارمندان نمونه شرکت شهرک‌های صنعتی آذربايجان شرقي تجلیل شدند
کارمندان نمونه شرکت شهرک‌های صنعتی آذربايجان شرقي تجلیل شدند

کارمندان نمونه شرکت شهرک‌های صنعتی آذربايجان شرقي تجلیل شدند   به گزارش روابط عمومی، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربايجان شرقي صبح امروز(دوشنبه) در مراسم تقدير از كارمندان نمونه شركت  ضمن تبريك حلول ماه مبارك رمضان و قبولي طاعات و عبادات و قدردانی از تلاش تمام کارکنان شرکت به ویژه افرادی که به عنوان نمونه […]

کارمندان نمونه شرکت شهرک‌های صنعتی آذربايجان شرقي تجلیل شدند

 

به گزارش روابط عمومی، مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی آذربايجان شرقي صبح امروز(دوشنبه) در مراسم تقدير از كارمندان نمونه شركت  ضمن تبريك حلول ماه مبارك رمضان و قبولي طاعات و عبادات و قدردانی از تلاش تمام کارکنان شرکت به ویژه افرادی که به عنوان نمونه انتخاب شده اند، اظهار کرد: زمانی حقوق و دریافتی ما حلال می شود  که تمام کارهای خود را با اخلاص انجام دهدیم و با جان و دل کار کنیم .

 

سيد مرتضی نیرومند اسكويي افزود:  در سال ۹۸  معاونت ها گزارشی از کارمندان خود  گرفتند که چه کارهای انجام داده اند و هر معاونت چندین روز گزارش همکاران را بررسی کردند، در این راستا از معاونین و شورای معاونین تشکر ویژه دارم که کارایی هر فرد را ملاك انتخاب به عنوان  كارمند نمونه مد نظر قرار دادند

 

وی افزود: بعد از انتخاب کارمندان نمونه شوراي معاونين نيز یک نفر را عنوان نمونه کل شرکت در سال ۹۸ انتخاب كرد.

 

وی گفت:  عزیزان این افتخاری که الان شما به دست آورده اید به نظر من افتخار بزرگی است به نظر من از این بالاتر افتخاری برای کارمند وجود ندارد که در مجموعه خود به عنوان نمونه انتخاب شود و امروز مسئولیت تان چند برابر می شود چرا که بعد از این انتخاب، به عنوان الگوی کارمندان دیگر خواهید بود .

 

وی ادامه داد: این اتفاق همه ساله در شرکت اتفاق خواهد افتاد و از شما خواهش می کنم  با همان علاقه و جدیت به کار خود ادامه دهید این جلسه بخاطر این است که شما بدانیند کسانی که با جدیت کار انجام می دهند دیده می‌شوند، از این بالاتر محضر خداوند است، خداوند متعال زحمات شما را دیده و ارج می دهد و برکت می دهد.

 

 نیرومند اسكويي براي همکارانی که با بیماری دست و دست و پنجه نرم می‌کنند نیز آرزوی سلامتی  کرد.

 

وی افزود:  به پاس قدردانی، منتخبین نمونه شرکت با خانواده به زیارت مشهد مقدس عازم خواهند شد ، ما در کنار لوحی که به شما تقدیم می کنیم از همسران شما نیز تقدیر می‌کنیم چون قطعاً اگر کمک آن ها نبود شما نمی توانستید  به عنوان نمونه انتخاب شوید.

سهراب فیض زاده، نايت رييس هيات مديره و معاون فنی شرکت شهرک های صنعتی استان نیز در این مراسم با اشاره به آیاتی از قرآن کریم، بر ضرورت بهره مندی از فیوضات ماه مبارک رمضان تاکید کرد و گفت: تمام همکاران باید تلاش کنند تا برای شرکت مفید باشند.

 

محمد تقي هنربر عضو موظف هيات مديره شركت شهركهاي صنعتي استان ضمن تبریک حلول مبارک رمضان با آرزوی قبولی طاعات و عبادات  گفت : در راستای پاسداشت خدمات و تلاش‌های مستمرکارمندان شرکت شهرک های صنعتی استان و با توجه به نقش مهم اساسی این همکاران در تحقق اهداف شرکت به منتخبین نمونه شرکت شهرکهای صنعتی تبریک گفته  توفیق روز افزون برايشان آرزو مندم

 

 رحیم بابایی، معاون برنامه ریزی شرکت شهرکهای صنعتی استان در این مراسم  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی همکاران شرکت اظهار کرد: انشاالله بتوانیم در ماه خدا بهترین بندگی را بکنیم،

 

 وی ضمن قدردانی از مدیر عامل شرکت که این فرصت را فراهم کرد تا از همکاران شایسته تقدیر به عمل آید، گفت: پارامترهایی که در بحث کارمند نمونه می توان به آن اشاره کرد انجام به موقع کار، نظم و نظام اداری ، تعهد و تخصص و وجدان کاری است.

 

بهرام محمدی، معاون توسعه مدیریت و منابع شرکت نیز در این مراسم  از کارمندان این معاونت که توانستند در سال ۹۸ شاخص‌های مد نظر را به انجام برسانند قدردانی کرد و گفت: کارمندان نمونه شرکت، گلچینی از کارمندان کل شرکت هستند.

 

 

سجاد مطلبی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان نیز از مدیر عامل شرکت جهت برگزاری مراسم تجلیل از کارمندان نمونه قدردانی کرد و گفت:  همه کارمندان حوزه صنایع کوچک پر تلاش بوده و  احساس مسئولیت پذیری بالایی دارند و در سال ۹۸ توانستند شاخص های مربوطه را به نحو احسن انجام بدهند.

 

یاسر بخشی، مدیر حراست شرکت شهرک های صنعتی استان نیز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات و قدردانی از کلیه منتخبین نمونه سال ۹۸ شرکت شهرکهای صنعتی استان گفت: تعهد و وجدان کاری یکی از شاخص ها  در انتخاب کارمند نمونه  حراست است.

 

منوچهر وثوق، مدیر محیط زیست و HSE  شرکت شهرک های صنعتی استان نیز گفت:  انتخاب کارمند نمونه از میان همکاران بسیار سخت بود ولی با توجه به پارامترهای در نظر گرفته شده، انضباط کاری و تلاش مضائف را برای انتخاب کارمند نمونه در این حوزه ملاک قرار دادیم .

در آخر مراسم نيز از كاركنان نمونه شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان شرقي بر اساس  فرآيند پايش كارايي كاركنان در سال ۱۳۹۸تقدير بعمل آمد

 

اسامی كاركنان نمونه شركت شهركهاي صنعتي آذربايجان شرقي

به شرح زیر است:

 

آقاي بابك دلاور –كارمند نمونه كل شركت

آقاي صادق آبار –كارمند نمونه مديريت حقوقي

آقاي فرزاد توفيقي –كارمند نمونه معاونت فني

آقاي جعفر جهاني –كارمند نمونه مديريت شهركها و نواحي صنعتي

خانم اقدس چاپارزاده –كارمند نمونه معاونت برنامه ريزي

آقاي جعفر كريمي پير سلطان –كارمند نمونه مديريت حراست

آقاي صفرعلي مستاني –كارمند نمونه مديريت HSE

آقاي كريم مهدي نژاد –  كارمند نمونه معاونت صنايع كوچك

آقاي اسماعيل يوسف زاده –كارمند نمونه معاونت توسعه مديريت و منابع