کالدرون تاکید کرد: پرسپولیس- تراکتور درست مثل فینال
کالدرون تاکید کرد: پرسپولیس- تراکتور درست مثل فینال

 کالدرون در آستانه دیدار حساس تیم اش برابر تراکتور با تمجید از هواداران این تیم و شهر تبریز گفت: تماشاگران خوبی آن‌جا هستند و مطمئنا بازی خوبی می‌شود. کالدرون تاکید کرد: پرسپولیس- تراکتور درست مثل فینال کالدرون در آستانه دیدار حساس تیم اش برابر تراکتور با تمجید از هواداران این تیم و شهر تبریز گفت: […]

 کالدرون در آستانه دیدار حساس تیم اش برابر تراکتور با تمجید از هواداران این تیم و شهر تبریز گفت: تماشاگران خوبی آن‌جا هستند و مطمئنا بازی خوبی می‌شود.
کالدرون تاکید کرد: پرسپولیس- تراکتور درست مثل فینال
کالدرون در آستانه دیدار حساس تیم اش برابر تراکتور با تمجید از هواداران این تیم و شهر تبریز گفت: تماشاگران خوبی آن‌جا هستند و مطمئن هستم بازي خوبي خواهد بود

گابریل کالدرون، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین دیروز تیمش اظهار کرد: «اولین بازی تراکتور را دیدم. آن‌ها بازیکنان جدیدی گرفته‌اند و یکی از آن‌ها حتما بازی می‌کند. بازی کردن در زمین تراکتور سخت است. تمام بازی‌های این لیگ سخت هستند. به تیمم کاملا اطمینان دارم و به همه حریفان احترام می‌گذارم. این دومین فینال ماست.»
او ادامه داد: «فینال را باید برد یا مساوی کرد. تراکتور سرمایه‌گذاری زیادی کرده‌ و آن‌ها می‌خواهند قهرمان شوند. هزینه زیادی برای همین هدف می‌کنند. ما قهرمان بودیم و می‌خواهیم قهرمانی را تکرار کنیم. این یک بازی ۶ امتیازی برای هر ۲ تیم است.»
او درباره کیفیت‌ توپ‌های لیگ برتر هم بیان کرد: «بازیکنان اعتراض می‌کنند پس حق با آن‌هاست. مطمئنا بازیکنان نظرشان مهم‌تر است چون آن‌ها با توپ‌ها بازی می‌کنند. امیدوارم مسئولان مشکل را حل کنند. یک توپ خوب در کیفیت بازی خیلی تاثیرگذار است.»
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا با او درباره حواشی احتمالی در بازی تراکتور- پرسپولیس صحبت شده‌ یا خیر، اظهار کرد: «من نمی‌دانم حواشی آن‌جا چگونه است ولی می‌دانم تماشاگران خوبی آن‌جا هستند و مطمئنا بازی خوبی می‌شود. من خیلی خوشحالم که فدراسیون همه چیز را تحت کنترل دارد. به عنوان یک خارجی هیچ‌وقت چیزی درباره مشکلات حاد در فوتبال ایران نشنیدم. خیلی آرام هستم و به این موضوع اطمینان دارم.»