ڪسانی ڪه بخواهند به خبرنگاران بی احترامی ڪنند به شدت برخورد خواهد شد .
ڪسانی ڪه بخواهند به خبرنگاران بی احترامی ڪنند به شدت برخورد خواهد شد .

دادستان مرڪز استان آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها منعڪس ڪننده افڪار عمومی و مطالبات مردمی هستند و ڪسانی ڪه بخواهند به خبرنگاران بی احترامی ڪنند به شدت برخورد خواهد شد . آقای علیلو پس از مشاهده رفتار نامعقول یڪی از رانندگان در گزارش خبری امشب بخش خبری ساعت ۲۳ شبڪه سهند ڪه در محور پلیس […]

دادستان مرڪز استان آذربایجان شرقی گفت: رسانه ها منعڪس ڪننده افڪار عمومی و مطالبات مردمی هستند و ڪسانی ڪه بخواهند به خبرنگاران بی احترامی ڪنند به شدت برخورد خواهد شد .
آقای علیلو پس از مشاهده رفتار نامعقول یڪی از رانندگان در گزارش خبری امشب بخش خبری ساعت ۲۳ شبڪه سهند ڪه در محور پلیس راه تبریز آذرشهر در حال تردد بودند و موقع مصاحبه یڪی از آنان به جای توضیح منطقی به خبرنگار بی احترامی و توهین ڪرد دستور داد با این گونه رفتارها نیروی انتظامی برخورد قانونی ڪند.
وی گفت: به سرپرست پلیس راه استان آذربایجان شرقی دستور داده شد با اینگونه افراد برخورد قانونی صورت گرفته و از تڪرار این نوع رفتارها جلوگیری شود.
دادستان عمومی و انقلاب تبریز افزود: نیروی انتطامی به خصوص پلیس راه موظف است در صورت لزوم ضمن اعمال قانون نسبت به برخورد با افراد متخلف و توهین ڪنندگان به خبرنگاران، اجازه ندهند این گونه حرڪات نسنجیده و اهانت آمیز صورت گیرد.
آقای علیلو گفت: رسانه های جمعی به ویژه صدا و سیما در این شرایط حساس ڪه تلاش می ڪنند بحران بیماری ڪرونا را اطلاع رسانی ڪرده و مانع است سفرهای غیر ضروری شوند به جای قدردانی نباید مورد بی احترامی قرار گیرد.
وی افزود : در روزهای گذشته نیز این گونه رفتار ها از سوی برخی از رانندگان مشاهده شده است و پلیس راه موظف است ضمن جلوگیری از تڪرار آن ، همراهی با گروه‌های خبری داشته باشد تا با فرهنگ سازی مناسب روند اطلاع‌ رسانی این بحران به صورت منطقی صورت گیرد.
دادستان تبریز با اعلام اینکه طرح غربالگری در مبادی خروجی و ورودی شهرهای استان تلاش می شود از ورود و خروج مبتلایان به ویروس کرونا جلوگیری شود افزود: با اجرای این که از پنجم فروردین ماه تشدید می شود از افرادی که در این پایش علایم کرونا مشاهده شوند به مبدا بازگردانده می شوند و یا اینکه به مدت ۱۵ روز در قرنطینه درمانی قرار خواهند گرفت.