گزارش روز؛ آسفالت‌ریزی هفت هزارو ۶۰۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته
گزارش روز؛ آسفالت‌ریزی هفت هزارو ۶۰۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته

گزارش روز؛ آسفالت‌ریزی هفت هزارو ۶۰۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته در هفته‌ای که گذشت، شهرداری تبریز با توزیع هفت هزار و ۶۰۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید. به گزارش شهریار، آسفالت […]

گزارش روز؛ آسفالت‌ریزی هفت هزارو ۶۰۰ تنی شهرداری تبریز طی هفته گذشته

در هفته‌ای که گذشت، شهرداری تبریز با توزیع هفت هزار و ۶۰۰ تن آسفالت اساسی و لکه‌گیری در نقاط مختلف شهر، ساماندهی معابر شهر را که یکی از مطالبات جدی شهروندان و از اولویت‌های مدیریت شهری است، تداوم بخشید.

به گزارش شهریار، آسفالت شهری و مناسب‌سازی مسیرهای تردد، دغدغه‌ای به قدمت شهرنشینی و احداث اولین جاده‌های حمل و نقل در دنیا است که تقریبا در همه جای دنیا اولویت اول مدیریت شهری محسوب می‌شود. مناسب‌سازی مسیر و آسفالت‌ریزی اصولی برای تردد شهروندان بدون کوچکترین ناراحتی و نارضایتی، کمترین مطالبه شهروندان از شهرداری و مدیران آن است.

شهرداری تبریز نیز به همین سبب و در راستای ارج نهادن به خواسته‌های به‌حق شهروندان، با آسفالت‌ریزی‌های گسترده اقدام به بهسازی معابر برای تردد آسان‌تر شهروندان و افزایش رضایتمندی عمومی کرده است.

در این مطلب نگاهی به آمار آسفالت‌ریزی طی هفته گذشته داشته‌ایم و به تفکیک میزان تناژ و نقاط آسفالت‌ریزی در هر منطقه بررسی شده است.

منطقه ۱

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۱ تبریز با توزیع دو هزارو ۴۵۰ تن آسفالت در سطح معابر این منطقه اقدام به بهسازی و لکه‌گیری کرد. بر همین اساس مسیرهای خیابان فرهنگ اول ورودی کوی بارنج، خیابان ابن سینا، خیابان معلم، خیابان فروغی، کوی شهدا، کوی ۱۲ متری شهید نافذ، کوی شهید عبدالله دخت و چندین محله دیگر ساماندهی و اصلاح شده و… در سطح این منطقه آسفالت‌ریزی شدند.

منطقه ۲

شهرداری منطقه ۲ تبریز هم با ۱۲۰ تن آسفالت در این هفته در صدد آماده سازی و بهسازی معابر منطقه خود برآمده است.

در این راستا معابری همچون زعفرانیه و محلات متصل به آن آسفالت‌ریزی شد.

منطقه ۳

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۳ تبریز نیز با مجموع ۱۶۵ تن آسفالت‌ریزی، معابر این منطقه را برای شهروندان خود مناسب‌سازی کرده است.

منطقه ۴

در این بین شهرداری منطقه ۴ تبریز نیز با ۵۰۰ تن آسفالت گامی در جهت بهبود وضعیت آسفالت معابر خود برداشته است.

پیاده روهای خیابان قدس، بن بست مهدی و حجت در کوی قائم خیابان قدس، کوی اسلامی و کوچه های تابعه در خیابان ۲۲ بهمن، کوی شهید برگی خیابان قدس، کوچه بیست و پنجم در خیابان دکتر قریب، کوچه شهید مطلبی در خیابان خیام و… از جمله خیابان‌ها، محل‌ها و معابری است که توسط معاونت‌های فنی عمرانی و خدمات شهری منطقه لکه‌گیری اساسی و آسفالت‌ریزی شده است.

منطقه ۵

طی هفته گذشته شهرداری منطقه ۵ تبریز برنامه آسفالت ریزی در دستور کار خود نداشته است.

منطقه ۶

شهرداری منطقه ۶ تبریز طی هفته گذشته با ۳۱ تن آسفالت مسیرهای این منطقه را آسفالت ریزی و لکه‌گیری کرده است.

عملیات بهسازی معابر این هفته در مدرسه باهنر قراملک، آپارتمان های شرقی شهید دکتر بهشتی و میدان ماشین سازی قراملک انجام پذیرفت.

منطقه ۷

شهرداری منطقه ۷ تبریز نیز آسفالت ریزی یک هزارو ۷۶۰ تنی را طی هفته گذشته در دستور کار خود قرار داد.

آسفالت اساسی در مسیر رفت وادی رحمت منتهی به خیابان شهید جنگجو، باند کندرو مقابل شهرداری منطقه ۳، کوچه شهید باغبان واقع در دیزل آباد، کوی نسیم واقع در اقبال آذر و کوی بعثت ۲ محله خلجان طی این هفته انجام یافته است.

همچنین لکه گیری آسفالت در مسیرهای خیابان رسالت و اوچمان های شهرک اندیشه طی هفته گدشته توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز انجام یافته است.

منطقه ۸

در این بین شهرداری منطقه ۸ تبریز طی هفته گذشته ۲۸۰ تن آسفالت ریزی در دستور کار داشته است.

آسفالت ریزی مسیر خیابان رضانژاد توسط شهرداری منطقه ۸ تبریز انجام یافته است.

منطقه ۹

شهرداری منطقه ۹ تبریز نیز طی هفته گذشته ۱۸۳ تن آسفالت ریزی را در دستور کار خود قرار داده است. بر این اساس محلات و معابر فتح آباد، نوار حفاری جزیره خاوران و… لکه‌گیری و آسفالت‌ریزی شده است.

منطقه ۱۰

شهرداری منطقه ۱۰ تبریز نیز دو هزارو ۱۱۰ تن آسفالت‌ریزی در سطح منطقه خود انجام داده است که آسفالت ریزی خیابان سرباز شهید با ۱۷۰۰ تن به عنوان آسفالت اساسی این منطقه به شمار می رود.

تداوم آسفالت ریزی محلات مختلف سطح منطقه از دیگر اقدامات شهرداری منطقه ۱۰ تبریز طی هفته گذشته بود.