۱۰ نکته درباره بازی مس رفسنجان و تراکتور
۱۰ نکته درباره بازی مس رفسنجان و تراکتور

۱۰ نکته درباره بازی مس رفسنجان و تراکتور تایسیز نیوز/ آذربایجان شرقی تراکتور با برتری مقابل مس رفسنجان فرصت این را دارد که در جدول لیگ‌ برتر یک پله صعود کند. ۲ تیم مس رفسنجان و تراکتور در چارچوب هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۴۵ روز جمعه در ورزشگاه شهدای مس به دیدار هم […]

۱۰ نکته درباره بازی مس رفسنجان و تراکتور

۱۰ نکته درباره بازی مس رفسنجان و تراکتور

تایسیز نیوز/ آذربایجان شرقی تراکتور با برتری مقابل مس رفسنجان فرصت این را دارد که در جدول لیگ‌ برتر یک پله صعود کند.

۲ تیم مس رفسنجان و تراکتور در چارچوب هفته نوزدهم لیگ‌برتر فوتبال از ساعت ۱۵:۴۵ روز جمعه در ورزشگاه شهدای مس به دیدار هم خواهند رفت.

به گزارش تایسیز نیوز، قرمزپوشان که نیم‌فصل دوم را با شکست مقابل پرسپولیس آغاز کرده‌ بودند؛ هفته گذشته با ۲ گل استقلال خوزستان را مغلوب کردند تا امید مجدداً در اردوی تی‌تی‌ها زنده شود.

در سمت مقابل نیز از وقتی محرم نویدکیا سکان هدایت مسی‌ها را بر عهده گرفته؛ این تیم ۲ بار موفق به پیروزی شده و ۲ مساوی در کانامه‌اش نمایان است. آن‌ها این هفته استقلال را از جام حذفی حذف کردند، اما ۴۸ ساعت مانده به بازی رفسنجانی‌ها مقابل تراکتور، بازیکنان به دلیل مشکلات مالی حاضر به انجام تمرین نشده‌اند و مس رفسنجان در آستانه این بازی حساس شرایط چندان جالبی ندارد.

۱۰ نکته از این مسابقه را در ادامه می‌خوانید:

۱. مس رفسنجان با ۲۰ امتیاز در رتبه دهم جدول قرار دارد. نارنجی‌پوشان با پیروزی در این مسابقه یک پله صعود می‌کنند. باخت در این دیدار ممکن است مس رفسنجان را تا رده دوازدهم پایین بیاورد.

۲. تراکتور با ۳۱ امتیاز تیم چهارم جدول است. غلبه بر مس رفسنجان، تی‌تی‌ها را به رتبه‌ سوم می‌رساند. قرمزپوشان تبریزی در صورت باخت در این بازی تا رده ششم سقوط می‌کنند.

۳. هر چهار دیدار اخیر لیگ‌برتری مس رفسنجان و تراکتور با نتیجه یک بر صفر به پایان رسیده است. 

۴. تمام بردهای تراکتور تا هفته هجدهم لیگ‌ برتر با کلین شیت همراه بوده است.

۵. مس رفسنجان از ۹ بازی خانگی خود در فصل جاری ۹ امتیاز به دست آورده است.

۶. تی‌تی‌ها این فصل ۹ بار به خانه حریفان رفته‌اند و از این تعداد بازی ۱۳ امتیاز عایدشان شده است.

۷. محمد عباس‌زاده با ۲ گل بهترین گلزن تقابل مس رفسنجان و تراکتور است.

۸. محرم نویدکیا ۴ بار به عنوان مربی با تراکتور دیدار کرده که حاصل آن ۲ برد و ۲ مساوی بوده است. تیم تحت فرمان پاکو خمس نیز یک بار مس رفسنجان را شکست داده و یک بار هم مغلوب این تیم شده است‌.

۹. نتیجه یک بر صفر (۵ بار) پرتکرارترین نتیجه به دست آمده در رویارویی‌های لیگ‌برتری ۲ تیم بوده است.

۱۰. در بین یاران مس رفسنجان و تراکتور، حامد لک، شجاع خلیل‌زاده، میثم تیموری، سعید واسعی، محمد آقاجان‌پور، رضا دهقانی، سجاد آشوری، سید مهدی حسینی و داوود نوش صوفیانی بازیکنانی هستند که سابقه بازی برای هر ۲ تیم را در کارنامه دارند.