۱۰ هزار هوادار تراکتور، ناظر چهار گل درون دروازه هوادار
۱۰ هزار هوادار تراکتور، ناظر چهار گل درون دروازه هوادار

۱۰ هزار هوادار تراکتور، ناظر چهار گل درون دروازه هوادار تایسیز نیوز- تیم های تراکتور تبریز و هوادار تهران از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور مقابل هم صف آرایی کردند که تیم تراکتور در خانه توانست در یک بازی برتر ۴ بر ۲ میهمان خود را در حضور ۱۰ هزار هوادار مغلوب کند. به […]

۱۰ هزار هوادار تراکتور، ناظر چهار گل درون دروازه هوادار

تایسیز نیوز- تیم های تراکتور تبریز و هوادار تهران از هفته بیستم لیگ برتر فوتبال کشور مقابل هم صف آرایی کردند که تیم تراکتور در خانه توانست در یک بازی برتر ۴ بر ۲ میهمان خود را در حضور ۱۰ هزار هوادار مغلوب کند.

به گزارش تایسیز نیوز، دیدار ۲ تیم از ساعت ۱۹ در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز آغاز شد قبل از بازی مسعود شجاعی سرمربی تیم هوادار که مقطعی در تراکتور بازی می کرد و چند بازی نیز سرمربی بازیکن تراکتور بود، از روی سکوها بازی را هدایت می کرد و قبل از شروع بازی بارها توسط هواداران تراکتور مورد تشویق قرار گرفت.

تیم تراکتور بازی را خوب آغاز کرد طوری که خیلی زود به گل دست یافت .

دقیقه ۶ کرنر ریکاردو آلوز با سایش سر آقاسی در تیر دوم به واگنر رسید تا او با ضربه سر دروازه علیرضا حقیقی را باز کند.

دقیقه ۱۰ ریکاردو آلوز به دلیل خطا روی بازیکن هوادار در میانه میدان از بیژن حیدری داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقایق ۱۱ و ۱۳ دو موقعیت بسیار خوب گلزنی برای تیم تراکتور به ترتیب توسط جعفری و حسین‌زاده از دست رفت تا حسرت هواداران را به دنبال داشته باشد.

تیم تراکتور در این دیدار به دلیل درگذشت همسر محمدرضا زنوزی مطلق مالک این باشگاه، با پیراهن های مشکی در زمین مسابقه حاضر شد.

در غیاب مسعود شجاعی که ایستاده روی سکوها بازی را دنبال می‌کند، اشپیتیم آرفی کنار خط ایستاد و بازیکنان هوادار را هدایت کرد.

دقیقه ۲۹ ضربه سر شجاع خلیل زاده روی کرنر ریکاردو آلوز از بالای دروازه تیم هوادار به بیرون رفت. هواداران همچنان به تشویق تراکتور و بازیکنان این تیم می‌پردازند، آلوز و گوستاوو هم بارها توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

دقیقه ۳۳ گودرزی هافبک تیم هوادار به دلیل جلوگیری از ضدحمله تراکتور، توسط داور مسابقه با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه ۳۶ پاس پشت پای فوق‌العاده گوستاوو در دهانه دروازه به رحمان جعفری رسید که ضربه پای چپ او را علیرضا حقیقی با یک سوپر واکنش دفع کرد.

با توجه به برگزاری این دیدار در فاصله ۱۰ دقیقه پس از اذان مغرب به افق تبریز، تعدادی از هواداران در نیمه‌های نیمه اول به جمع سکونشینان اضافه شدند.

گوستاوو واگنین دیگر بازیکن خارجی تراکتور در وقت‌های تلف شده نیمه اول با کارت زرد داور جریمه شد و نیمه اول بازی با نتیجه یک بر صفر به سود تیم تراکتور به پایان رسید.

نیمه دوم تیم تراکتور باز توپ و میدان را در اختیار گرفت و توانست گل دوم را درون دروازه هوادار جا دهد.

دقیقه ۵۳ رحمان جعفری توانست اولین گل خود و دومین گل تراکتور را به ثمر برساند البته نوع بازی تراکتور و شکننده بودن دفاع حریف، بازی پرگلی را نوید می داد.

در دقیقه ۵۸ میلوش دلتیچ با پاس گل ریکاردو آلوز گل سوم را به ثمر رساند و در دقیقه ۷۳ رحمان جعفری گل دوم خود و چهارم تیمش را زد اما بعد از دقیقه ۸۰ صفحه برگشت و تیم هوادار ۲ گل خود را در دقایق ۸۰ توسط امین پور علی و ۹۰ توسط مهدی باقری تلافی کرد گرچه چند فرصت گل تراکتور نیز از دست رفت، تا بازی ۴ بر ۲ به پایان برسد.

پاکو خمز تیمش را در این دیدار با ترکیب حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین، سید مهدی حسینی، میلوش دلتیچ، امیرحسین حسین‌زاده و رحمان جعفری به زمین مسابقه فرستاده بود و در نیمه دوم نیز چند تعویض انجام داد.

ترکیب هوادار: علیرضا حقیقی، صائب محبی، مرتضی منصوری، سبحان پسندیده، محمد چهارمحالی، محمد عباسی، داریوش شجاعیان، مهدی گودرزی، فرهاد زاوشی، کریم اسلامی و امیرحسین بهادر.

به گزارش تایسیز نیوز، تراکتور با این برد ۳۵ امتیازی شده و در رتبه سوم جدول تثبیت شد و هوادار با ۱۹ امتیاز در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.