۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد
۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد

۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد تایسیز نیوز- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: امسال تاکنون با اجرای ۴۳۸ طرح پاکسازی در استان به ویژه در اطراف محیط های آموزشی مقدار ۱۴۷ کیلو و ۷۵ گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شد. به گزارش تایسیز […]

۱۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر در آذربایجان شرقی کشف شد

تایسیز نیوز- رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: امسال تاکنون با اجرای ۴۳۸ طرح پاکسازی در استان به ویژه در اطراف محیط های آموزشی مقدار ۱۴۷ کیلو و ۷۵ گرم انواع مواد مخدر از سوداگران مرگ کشف شد.

به گزارش تایسیز نیوز، سرهنگ حسین امیدی روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در این خصوص ۱۴ نفر قاچاقچی و ۲۷۲ نفر خرده فروش مواد مخدر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام های قضایی معرفی شدند.

وی همچنین افزود: یکهزار و ۳۲۰ نفر معتاد در آذربایجان شرقی نیز جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی شدند در مجموع از این افراد تعداد ۴۳ دستگاه خودرو و چهار دستگاه موتور سیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شده است.
سرهنگ همچنین یادآور شد: برای ایجاد آرامش در محلات و مناطق مختلف شهری و روستایی، شهروندان می‌توانند اطلاعات خود در زمینه حضور و پاتوق معتادان متجاهر و فعالیت خرده‌فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر در آذربایجان شرقی با شماره تلفن ۱۱۰ در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار دهند.