۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد
۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد

۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد تایسیز نیوز – فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف انبار مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در تبریز خبر داد. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “علی محمدی” در تشریح این […]

۱۵ میلیارد ریال مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در تبریز کشف شد

تایسیز نیوز – فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از کشف انبار مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق به ارزش ۱۵ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار “علی محمدی” در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان پس از اطلاع از دپو و نگهداری مواد خوراکی و لوازم بهداشتی قاچاق در یکی از انبارهای حاشیه شهر تبریز، بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی، در بازرسی از انبار شناسایی شده انواع کالای قاچاق، شامل ۳۹۰ کارتن شکلات، ۱۳۲ بسته نوشتبه انرژی زا و ۷۴ قلم لوازم بهداشتی و شوینده کشف کردند.

سردار “محمدی” با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کشفیات به دست آمده را ۱۵ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده متشکله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: هر گونه فعالیت در خصوص کالای قاچاق زمینه رکود اقتصادی و افزایش تورم را فراهم می کند که پلیس با مشارکت مردمی با اینگونه افراد برخورد قاطع و قانونی خواهد کرد.