لیگ را ادامه بدهیم یا متوقف بکنیم؟
لیگ را ادامه بدهیم یا متوقف بکنیم؟

. 🔴 لیگ کرونائی یا کرونای لیگی ؟ / لیگ را ادامه بدهیم یا متوقف بکنیم؟ / قهرمان لیگ برتر معرفی بشود یا معرفی نشود؟ 🖊 به قلم صابر ابراهیم زاده 🔸 اینروزها ، برگزاری و توقف لیگ برتر فوتبال ایران و یا معرفی قهرمان و عدم معرفی آن ، بحث داغ محافل ورزشی ، […]

.

🔴 لیگ کرونائی یا کرونای لیگی ؟ / لیگ را ادامه بدهیم یا متوقف بکنیم؟ / قهرمان لیگ برتر معرفی بشود یا معرفی نشود؟

🖊 به قلم صابر ابراهیم زاده

🔸 اینروزها ، برگزاری و توقف لیگ برتر فوتبال ایران و یا معرفی قهرمان و عدم معرفی آن ، بحث داغ محافل ورزشی ، بویژه محافل فوتبال بوده و هر کس رای خود را به طرق مختلف و برابر خواسته های خود ، به نفع خودش صادر میکند.

✔️ تمامی لیگهای معتبر فوتبال ایران ، از روزیکه ویروس منحوس کرونا ، قصد همه گیرائی داشت ، بدستور ستاد ملی مبارزه با کرونا ، تعطیلِ موقت اعلام گردیده و مقرر گردید که ادامه این مسابقات هم با مجوز رسمی از سوی همین ستاد صادر گردد.
با اعلام ضمنی و شفاهی از سوی این ستاد در خصوص صدور مجوز ادامه فعالیتهای ورزشی ، دعواهای مختلف و مصاحبه های جنجالی بین مدیران ، پیشکسوتان ، بازیکنان و … شروع و درحال ادامه میباشد که اکثریت قریب به اتفاق تیمهای لیگ برتری ، رای بر تعطیلی فصل ۹۸-۹۹ لیگ برتر داده و تعداد خیلی کمی از تیمها و یا مدیران و بازیکنان که هرکدام به نوعی خود را محق میدانند ، ادامه لیگ ( بدون توجه به ادامه شیوع ویروس کرونا) و یا توقف لیگ و اعلام قهرمانی باشگاه متبوعه یا مورد نظر خود را خواهان هستند.

در این میان ، کار برای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال بسیار سخت شده و درصورت اعلام هر رائی ، به جانبداری و حتی خائن بودن به طرفهای دعوا خواهند شد.

لذا نگارنده با ارائه پیشنهاد عادلانه و ارائه راهکاری ، هم در جهت پیشبرد اهداف سازمان لیگ و هم اعلام همبستگی و اتحاد اقوام مختلف ایرانِ عزیزمان در رنگهای مختلف و کاری تاریخی و ماندگار را پیشنهاد میکند.

🔘 پیشنهاد : تعطیلی فصل ۹۸-۹۹ تمامی لیگها در تمامی سطوح و رده ها و با توجه به شیوع ویروس کشنده و منحوس کرونا در جامعه عزیزمان و زحمات جامعه پزشکی و کادر درمانی در پیشگیری از این ویروس به طرق مختلف و زحمات وزارت بهداشت و دانشگاههای علوم پزشکی کشور ، لذا ، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران با اهدای مدال به روسای دانشگاههای علوم پزشکی استانها و تقدیم جام قهرمانی به وزارت بهداشت و درمان ، از جامعه پزشکی و تمامی کادر درمانی قدردانی فوتبالی ، قهرمانانه ، پهلوانانه و تاریخی بعمل آورده و در ادامه نیز موجبات اتحاد و همبستگی تاریخیِ تمام تیمهای لیگ های مختلف خواهند بود و از هر گونه اعتراض در رای سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال ایران جلوگیری خواهد شد.
البته این تعطیلی بایستی برای تمامی لیگهای معتبر ایران در تمام رده ها یکسان بوده باشد…

.