آذربایجان‌شرقی میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور
آذربایجان‌شرقی میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور

آذربایجان‌شرقی میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور از ۱۶ تیرماه به میزبانی تبریز برگزار می‌شود. به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی، لیلا علی محمدزاده در خصوص مسابقات […]

آذربایجان‌شرقی میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور

آذربایجان‌شرقی میزبان مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی گفت: مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور از ۱۶ تیرماه به میزبانی تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش تایسیز نیوزبه نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان‌شرقی، لیلا علی محمدزاده در خصوص مسابقات ورزشی فرهنگیان سراسر کشور یادواره معلم تربیت بدنی شهید ابراهیم هادی گفت: این مسابقات در رشته‌های بدمینتون و تنیس روی میز خواهران به میزبانی تبریز برگزار می‌شود که در کل ۳۳۰ ورزشکار از ۳۲ استان کشور حضور خواهند داشت.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان با اشاره به اینکه بیش از ۵۰ داور برای برگزاری مسابقات حضور خواهند داشت، افزود: بالغ بر ۵۰ نفر در قالب کمیته‌های فنی و‌اجرایی برای مسابقات تشکیل شده است.

محمدزاده گفت: مسابقات در ۲ سالن تخصصی برای هر رشته برگزار و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته میهمانان استان در هتل‌های تبریز، گسترش و باشگاه فرهنگیان در طول مدت مسابقات اسکان پیدا خواهند کرد.

نائب رییس ستاد اجرایی مسابقات گفت: محل مسابقات بدمینتون در سالن ورزشی امام علی (ع) و مسابقات تنیس روی میز در سالن دانش‌آموز در نظر گرفته شده است.

وی افزود: استان آذربایجان‌شرقی از مورخه ۱۶ تیر ماه لغایت ۲۱ میزبان ورزشکاران در تبریز خواهد بود و مراسم افتتاحیه ۱۷ تیرماه ۱۴۰۲ از ۱۷:۳۰ تا ۲۰ در سالن شهید اقدمی برگزار می‌شود.