هیچ بازیکنی خط قرمز نیست/اسم تراکتور بالاتر از هر چیز
هیچ بازیکنی خط قرمز نیست/اسم تراکتور بالاتر از هر چیز

با نظر کادر فنی تراکتورسازی، اف۱۴ و ترک اوغلی رفتنی شدند به گزارش سرویس ورزشی تایسیزآذربایجان،تراکتورسازی تبریز نیم فصل دشواری را به پایان رساند.حال یحیی گلمحمدی سرمربی تراکتورسازی سعی می کند بهترین بازیکنان را برای تیم جمع کند. به همین منظوردانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و قائم اسلامی‌خواه را بعنوان سرباز جذب کرد.همچنین امید […]

با نظر کادر فنی تراکتورسازی، اف۱۴ و ترک اوغلی رفتنی شدند

به گزارش سرویس ورزشی تایسیزآذربایجان،تراکتورسازی تبریز نیم فصل دشواری را به پایان رساند.حال یحیی گلمحمدی سرمربی تراکتورسازی سعی می کند بهترین بازیکنان را برای تیم جمع کند.
به همین منظوردانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، مهدی مهدی‌پور و قائم اسلامی‌خواه را بعنوان سرباز جذب کرد.همچنین امید عالیشاه و یک دروازبان برزیلی دیگر سهمیه های تراکتورسازی را پر کردند تا ۶ سهمیه تراکتورسازی کامل شود.

نکته حائز اهمیت کنار گذاشتن بعضی بازیکنان از تراکتورسازی است. امیر نصر آزادانی و هادی محمدی به دلیل مصدومیت و آسیب دیدگی رباط از لیست تراکتورسازی کنار گذاشته خواهند شد. همچنین امشب محمد ابراهیمی و سینا عشوری دو بازیکن تراکتورسازی در صفحه شخصی خود خبر از کنار گذاشته شدن از تاکتورسازی دادند.
ابراهیمی و عشوری با اعتراض به این اقدام باشگاه،به نظر یحیی گلمحمدی اعتراض کردند.

 

 

 

 

 

 

 

هر مربی حق انتخاب بازیکنان خود را دارد و بازیکنانی که ادعا حرفه ای گری می کنند باید ازنظر باشگاه و سرمربی تبعیت کرده و احترام بگذارند.

بی شک برای یحیی گلمحمدی موفقیت تراکتورسازی از هرچیزی باارزش تر است.قطعا نمی توان از خدمات سینا عشوری و محمد ابراهیمی در سال های اخیر چشم پوشی کرد اما باید قبول کرد که مصدومیت و بعضی مسائل حاشیه ای  از کیفیت این دو بازیکن کاسته بود. امیدواریم هواداران با هوش تراکتورسازی با غلبه بر احساسات هم چنان از نام تراکتورسازی حمایَت کنند تا روزهای خوب سرخپوشان تبریز زودتر از آن چیزی که فکر می کنیم فرا برسد.

انتهای پیام/