وقتی که تسنیم ، خبرآنلاین و روزنامه ایران حاکم میشوند / هفته قبل ساکت بودند امروز برای پرشورها حکم صادر میکنند
وقتی که تسنیم ، خبرآنلاین و روزنامه ایران حاکم میشوند / هفته قبل ساکت بودند امروز برای پرشورها حکم صادر میکنند

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم های تراکتورسازی و استقلال تهران در حالی در بازی امروز به مساوی بدون گل رسیدند که خبرگزاری تسنیم ، روزنامه ایران و خبرآنلاین  بعد از این دیدار شروع به قلم فرسایی کرده و برای هواداران تراکتورسازی خبر از حکم سنگین کمیته انضباطی میدهند. بر اساس این گزارش در حالی […]

به گزارش تایسیز آذربایجان ، تیم های تراکتورسازی و استقلال تهران در حالی در بازی امروز به مساوی بدون گل رسیدند که خبرگزاری تسنیم ، روزنامه ایران و خبرآنلاین  بعد از این دیدار شروع به قلم فرسایی کرده و برای هواداران تراکتورسازی خبر از حکم سنگین کمیته انضباطی میدهند.

بر اساس این گزارش در حالی که این خبرگزاری ها در بازی هفته گذشته ساکت بود و توهین های پرسپولیسی ها را در استادیوم آزادی پوشش نداده بود امروز بعد از بازی تراکتور و استقلال شروع به قلم فرسایی کرده و یادشان افتاده که رسالت خبری را باید انجام دهند اما سوال ما این است که آیا رسالت خبری این مجموعه هفته گذشته کجا رفته بود ؟!

وقتی که در تهران هر توهینی به هواداران تراکتورسازی کردند چرا دوستان در این خبرگزاری ها قلم فرسایی نکردند ، حال که هنوز چند ساعتی از بازی نگذشته حکم صادر می کنند .کدام شنیده ها کدام جلسه بعد از چند ساعت برگزار شده چه کسی این خبر را به خبر گزاری تسنیم داده است.

 

خبری که این خبرگزاری ها بعد از بازی منتشر کردند
👇👇👇👇👇👇

✅محروميت سنگين در انتظار تراكتورسازی

🔸شعارهای هواداران تراكتورسازی در طول بازی سبب شد تلویزیون صدای ورزشگاه را ببندد.
🔸شنیده ها حاکیست مسئولان كميته انضباطی تصميم دارند با آن‌ها برخورد كنند و به زودی محروميت سنگينی برای تراکتور اعمال خواهد شد./تسنیم