آغاز به کار نمایشگاه سلامت جسم و روان «تلنگر ۷»
آغاز به کار نمایشگاه سلامت جسم و روان «تلنگر ۷»

آغاز به کار نمایشگاه سلامت جسم و روان «تلنگر ۷» هفتمین نمایشگاه سلامت جسم و روان «تلنگر ۷» به همت مدیریت امور اجتماعی دانشگاه تبریز و با همکاری و مشارکت سازمان ها و نهاد های مختلف استان در نگارخانه شهید آوینی دانشگاه تبریز در حال برگزاری است. به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط […]

آغاز به کار نمایشگاه سلامت جسم و روان «تلنگر ۷»

هفتمین نمایشگاه سلامت جسم و روان «تلنگر ۷» به همت مدیریت امور اجتماعی دانشگاه تبریز و با همکاری و مشارکت سازمان ها و نهاد های مختلف استان در نگارخانه شهید آوینی دانشگاه تبریز در حال برگزاری است.

به گزارش تایسیز نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه تبریز، هفتمین نمایشگاه سلامت جسم و روان متشکل از ۲۰ غرفه با محوریت علوم تربیتی و با هدف آگاه سازی دانشجویان از تاثیرات مخرب مواد مخدر و آسیب های اجتماعی دایر است.

این نمایشگاه دانشجو محور بوده و از طریق فراخوان دانشجویان علاقه مند به عنوان سفیران پیشگیری اولیه از اعتیاد ترتیب داده شده است.

در این نمایشگاه، دانشجویان در قالب بروشور، کتاب، پوستر، عکس، نمایش فیلم، تست پزشکی و موضوعات مختلفتی از جمله مشاوره تغذیه و روانشناسی، با اثرات سوء مصرف مواد مخدر و قرص های روان گردان، تهدید های فضای مجازی و شبکه های اجتماعی آشنا می شوند.

نمایشگاه  سلامت جسم و روان تا ۹ خرداد ماه دایر خواهد بود.