اعضای باند سارقان منزل در تبریز دستگیر شدند
اعضای باند سارقان منزل در تبریز دستگیر شدند

اعضای باند سارقان منزل در تبریز دستگیر شدند تایسیز نیوز – رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در تبریز خبر داد. سرهنگ “محمدتقی سلطانی” افزود: در پی وقوع سرقت منزل به روش تخریب درب و قفل در شهر تبریز […]

اعضای باند سارقان منزل در تبریز دستگیر شدند

اعضای باند سارقان منزل در تبریز دستگیر شدند

تایسیز نیوز – رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری اعضای باند سه نفره سارقان منزل و کشف اموال مسروقه به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

سرهنگ “محمدتقی سلطانی” افزود: در پی وقوع سرقت منزل به روش تخریب درب و قفل در شهر تبریز و شکایت مال باخته که در زمان سرقت خارج از کشور اقامت داشته، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی دقیق محل وقوع سرقت و انجام اقدامات علمی و تخصصی، سرانجام سرنخ هایی از باندی سه نفره از سارقان سابقه دار که در این سرقت ها دست داشتند را به دست آورده و هویت آنها را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با شناسایی متهمان، رصد هوشمندانه کارآگاهان آغاز شد و پس از اخذ مجوز مرجع قضائی؛ سرانجام در سه عملیات جداگانه و با همکاری کارآگاهان سایر ادارات در مخفیگاه خود دستگیر و به پلیس آگاهی استان انتقال یافتند.

سلطانی با بیان اینکه متهمان در تحقیقات صورت گرفته به سرقت منزل اقرار کردند، عنوان کرد: اموال مسروقه شامل چند تخته فرش دستبافت نفیس و اموال منزل کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان با اشاره به کشف همه اموال مسروقه و تحویل آنها به مال باخته اظهار کرد: متهمان پس از اعتراف به جرم انتسابی، جهت دادرسی تحویل مرجع قضائی شده و با صدور قرار قضایی متناسب روانه زندان شدند.