امام جمعه تبریز درگذشت حجت الاسلام خلیل پور را تسلیت گفت
امام جمعه تبریز درگذشت حجت الاسلام خلیل پور را تسلیت گفت

امام جمعه تبریز درگذشت حجت الاسلام خلیل پور را تسلیت گفت تایسیز نیوز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی در گذشت حجت الاسلام خلیل پور پدر شهید والامقام را تسلیت گفت. به گزارش تایسیز نیوز، در پیام تسلیت آیت الله سید محمد علی آل هاشم که روز جمعه انتشار […]

امام جمعه تبریز درگذشت حجت الاسلام خلیل پور را تسلیت گفت

تایسیز نیوز- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در پیامی در گذشت حجت الاسلام خلیل پور پدر شهید والامقام را تسلیت گفت.

به گزارش تایسیز نیوز، در پیام تسلیت آیت الله سید محمد علی آل هاشم که روز جمعه انتشار یافت، آمده است: کلمات عاجز از ایمان و ایثار انسان‌های بزرگ و وارسته ای است که فرزندان خود را با تربیتی عاشورایی به جبهه‌های عشق و جهاد اعزام کردند، در این میان سوره صبر و ایثار پدران آن دلاورمردان شهید که در راه والای آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی صبور بودند و ثابت قدم ماندند بر تارک تاریخ پر افتخار این خاک پاک خواهد درخشید.

خبر درگذشت مرحوم حجت الاسلام والمسلمین «حاج میزرا جلیل خلیل پور جلالی نوبری» پدر شهید والامقام و جاوید «خلیل خلیل پور جلالی نوبری» موجب غم و اندوه فراوان شد.

آل هاشم در پیام خود آورده است: با ادای احترام به مقام صبر و ایمان این پدر والامقام، فقدان آن مرحوم را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران، خانواده محترم خلیل پور جلالی نوبری خصوصا فرزند ارجمند ایشان خطیب توانا و شهیر حضرت حجت الاسلام و المسلیمن حسین نوبری و همه بازماندگان به خصوص اهالی شهیدپرور خطه آذربایجان تسلیت گفته و برای روح بلند آن عزیز سفر کرده رحمت واسعه الهی و همنشینی با ائمه معصومین (ع) از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.