اولین جلسه کارگروه خانواده و جمعیت شهرداری تبریز برگزار شد
اولین جلسه کارگروه خانواده و جمعیت شهرداری تبریز برگزار شد

اولین جلسه کارگروه خانواده و جمعیت شهرداری تبریز برگزار شد معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از برگزاری اولین جلسه کارگروه خانواده و جمعیت خبر داد و گفت: شهرداری تبریز اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی در این خصوص را در دستور کار قرار داده است. به گزارش تایسیز نیوز، محبوب تیزپاز […]

اولین جلسه کارگروه خانواده و جمعیت شهرداری تبریز برگزار شد

جلسه کارگروه خانواده و جمعیت

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز از برگزاری اولین جلسه کارگروه خانواده و جمعیت خبر داد و گفت: شهرداری تبریز اجرای قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی در این خصوص را در دستور کار قرار داده است.

به گزارش تایسیز نیوز، محبوب تیزپاز نیاری در جریان برگزاری اولین جلسه کارگروه خانواده و جمعیت شهرداری تبریز بر ضرورت اجرای دقیق مصوبات بر اساس بخشنامه های اجرایی تاکید کرد.

وی با اشاره به ابلاغ بخشنامه های اجرایی از سوی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور اظهار کرد: نحوه اجرایی این مصوبات در جلسات کارگروه خانواده و جمعیت شهرداری تبریز تعیین می شود.

تیزپاز نیاری در ادامه اظهار کرد: با استناد به مصوبه ۶۳۰۷۷/۳۳ کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، همکارانی که (مرد/زن) دارای فرزند دو قلو و یا بیشتر هستند مشمول افزایش حقوق به مدت ۱۸ ماه هستند.

وی تصریح کرد: برای صاحبان دوقلو ۱۰ درصد حقوق زیر حکم و برای صاحبان سه قلو ۲۰ درصد و برای بیش از سه قلو برای هر قل ۱۰ درصد به زیر حکم اضافه خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار تبریز ادامه داد: این افزایش از اول سال جاری قابل اجراست و مبلغ به صورت ثابت بوده و شامل اضافه کاری نمی شود.

محبوب تیزپاز نیاری همچنین اضافه کرد: برای یکسان سازی در پرداخت هزینه ازدواج کارکنان وزارتی، بیمه ای، کار مشخص (معین)،  تأمین نیرو مقرر شد مبلغ ۵ میلیون تومان بصورت یکسان به عنوان هزینه ازدواج در وجه افراد مشمول پرداخت شود.

وی اعلام کرد: مطابق با این بخشنامه شهرداری تبریز به طور سالانه حداقل ۱۵ ساعت آموزشی با موضوع تشکیل و تحکیم خانواده و فرزندآوری بر مبنای فرهنگ و ارزش های اسلامی ایرانی برگزار خواهد کرد