با مشارکت مدنی مردم شاهد حضور نمایندگان اصلح در مجلس خواهیم بود
با مشارکت مدنی مردم شاهد حضور نمایندگان اصلح در مجلس خواهیم بود

با مشارکت مدنی مردم شاهد حضور نمایندگان اصلح در مجلس خواهیم بود تایسیز نیوز- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز گفت: با مشارکت مدنی مردم شاهد حضور نمایندگان اصلح در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواهیم بود. مهدی نوایی در گفت و گو با خبرنگار، در خصوص هدف از حضور در انتخابات، […]

با مشارکت مدنی مردم شاهد حضور نمایندگان اصلح در مجلس خواهیم بود

با مشارکت مدنی مردم شاهد حضور نمایندگان اصلح در مجلس خواهیم بود

تایسیز نیوز- رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز گفت: با مشارکت مدنی مردم شاهد حضور نمایندگان اصلح در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خواهیم بود.

مهدی نوایی در گفت و گو با خبرنگار، در خصوص هدف از حضور در انتخابات، افزود: حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری برای هر شهروند ایرانی یک تکلیف شرعی و الهی بوده و بنده امروز با افتخار به این تکلیف شرعی و الهی عمل کردم تا با مشارکت مدنی مردم شاهد حضور نمایندگان اصلح در مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز عنوان کرد: با توجه به برهه سیاسی، منطقه‌ای و جهانی که ایران عزیزمان قرار دارد معتقد هستم هر فرد ایرانی که امروز در پای صندوق‌های رأی قرار بگیرد از تمامی مستضعفان جهان با محوریت ایران حمایت کرده است چرا که چشم مردم غزه، فلسطین، سوریه، یمن و عراق به حضور مردم در انتخابات بوده و منتظر حمایت مردم ایران از تمامی مستضعفان جهان هستند.

نوایی اذعان داشت: بعد از حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی، نوبت نمایندگان است تا به به این حضور و اعتماد لبیک گفته و خواسته مردم در شهر تبریز، استان آذربایجان شرقی و کشور عزیزمان ایران را با وضع قوانین انجام بدهند.

وی در خصوص رأی اولی‌های این انتخابات یادآور شد: اولاً به رأی اولی‌هایی که افتخار حضور در پای صندوق‌های رأی را پیدا کردند تبریک می گویم و معتقد هستم امروز یک روز بیاد ماندنی و خاطره انگیر برای این جوانان خواهد بود و اولین حضور سیاسی و مشارکت مدنی خودشان را نمایش می‌گذارند.

نوایی بیان داشت: از رأی اولی‌ها انتظار دارم تا با دیگر دوستان رأی اولی خود در این حماسه شرکت کنند.

گفتنی است، مدیرکل، معاونین اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تبریز، رؤسای هیأت‌های ورزشی و جمعی از قهرمانان ورزشی آذربایجان شرقی امروز جمعه یازدهم اسفند ماه با حضور در پای صندوق‌های رأی در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری شرکت کردند.