بیعت مجدد مردم با امام جمعه تبریز به مناسبت عید غدیر
بیعت مجدد مردم با امام جمعه تبریز به مناسبت عید غدیر

بیعت مجدد مردم با امام جمعه تبریز به مناسبت عید غدیر همزمان با عید سعید غدیر خم، مردم تبریز بار دیگر با نماینده ولی فقی‌ه در آذربایجان‌شرقی تجدید بیعت کردند و عشق و علاقه خود را به ولایت و تبار اهل بیت (ع) ابراز داشتند. به گزارش تایسیز نیوز، مردم تبریز و استان دسته دسته […]

بیعت مجدد مردم با امام جمعه تبریز به مناسبت عید غدیر

بیعت مجدد مردم با امام جمعه تبریز به مناسبت عید غدیر

همزمان با عید سعید غدیر خم، مردم تبریز بار دیگر با نماینده ولی فقی‌ه در آذربایجان‌شرقی تجدید بیعت کردند و عشق و علاقه خود را به ولایت و تبار اهل بیت (ع) ابراز داشتند.

به گزارش تایسیز نیوز، مردم تبریز و استان دسته دسته و فوج فوج برای ابراز ارادت و وفاداری به ولایت و امامت و گرامیداشت دهه غدیر، عید را به حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و پدر بزرگوارشان تبریک گفتند.

عشق و علاقه مردم تبریز به اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و تبعیت از ولی فقیه زبانزد خاص و عام است و مردم آذربایجان‌شرقی همواره از هر فرصت و بهانه‌ای برای ابراز تعلق خاطر خود استفاده می‌کنند.

عمامه‌گذاری به میمنت عید غدیر و تبرکا توسط آیت‌الله سیدمحمدتقی آل‌هاشم از دیگر برنامه‌های دیدار عیدانه خانواده آل‌هاشم بود.

مردم تبریز با چراغانی کردن و برافراشتن پرچم سبز و قرمز بر سر کوچه و برزن و خیابان‌ها و توزیع شیرینی و شربت عید غدیر خم را گرامی و بهم تبریک گفتند.

برپایی ایستگاه‌های صلواتی و مراسم‌های جشن در خیابان‌ها، مجاورت مساجد و حسینیه‌ها حال و هوای علوی و حسینی به شهرهای و روستاهای آذربایجان‌شرقی داده است.

همچنین آسمان تبریز به مناسبت عید بزرگ غدیر خم از ۶۰ نقطه نورباران شد.

۱۰ نقطه تبریز از مسیر پل کابلی تا راه آهن و ۵۰ مسجد سطح شهر در شب عید غدیر توسط مناطق دهگانه، سازمان‌های سیما منظر و فضای سبز و فرهنگی، هنری و اجتماعی نورافشانی شد.