تایید صلاحیت ۱۸۵ نفر کاندیدا در تبریز 
تایید صلاحیت ۱۸۵ نفر کاندیدا در تبریز 

تایید صلاحیت ۱۸۵ نفر کاندیدا در تبریز  فرماندار تبریز از تایید صلاحیت نهایی ۱۸۵ نفر از داوطلبان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز؛ آذرشهر و اسکو خبر داد. به گزارش تایسیز نیوز، یونس فاتح در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار نصر افزود: بر این اساس از مجموع یک هزار […]

تایید صلاحیت ۱۸۵ نفر کاندیدا در تبریز 

فرماندار تبریز از تایید صلاحیت نهایی ۱۸۵ نفر از داوطلبان برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز؛ آذرشهر و اسکو خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوز، یونس فاتح در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار نصر افزود: بر این اساس از مجموع یک هزار و ۲۰۷  داوطلب ثبت نام کرده در این حوزه انتخابیه برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، صلاحیت ۳۷ درصد معادل ۱۸۵ نفر توسط هیات نظارت مرکزی تایید شده است.
وی در تشریح روند ثبت نام و تایید صلاحیت نامزدهای این دوره از انتخابات گفت: از یک هزار و ۲۰۷ نفر ثبت نام اولیه صورت گرفته در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو برای شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در گام نخست ۵۵۷ نفر از طریق سسیتم پالایش و ثبت نام نهایی شان ثبت شد.
وی اضافه کرد: یک نفر نیز قبل از بررسی صلاحیت ها توسط هیئت نظارت شهرستانی انصراف داد و صلاحیت ۳۸۷ نفر معادل ۶۹٫۴۷ درصد نامزدها از سوی هیئت اجرایی تائید شدند.
فرماندار تبریز تصریح کرد: از مجموعه رد صلاحیت شدگان ۶۷ نفر صلاحیت شان تائید نشد و ۱۰۲ نفر فاقد شرایط داوطلبی در این دوره از انتخابات بودند.
فاتح در ادامه با تشریح نتایج بررسی های هیئت نظارت استانی گفت: ۶ نفر قبل از بررسی صلاحیت ها انصراف خود را اعلام کردند، ۱۸۵ نفر صلاحیت شان تائید شد که معادل ۳۷٫۶ درصد کاندیداها است.
وی با اشاره به آمار بررسی های هیئت نظارت بر انتخابات نیز گفت: ۳۸ نفر داوطلب صلاحیت لازم را احراز نکردند، ۱۹۲ داوطلب عدم تائید صلاحید و ۷۷ نفر نیز فاقد شرایط داوطلبی تشخیص داده شدند.
فرماندار تبریز در پایان اظهار داشت: هیئت اجرایی صلاحیت ۶۹ درصد داوطلبان را تایید کرده بود؛ این در حالی است که هیئت نظارت بر انتخابات صلاحیت ۳۷ درصد کاندیداها را در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو تائید کرد.