تداوم اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه ۹ شهرداری‌تبریز
تداوم اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه ۹ شهرداری‌تبریز

تداوم اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه ۹ شهرداری‌تبریز شهردار منطقه ۹ تبریز طی بازدید از پروژه های عمرانی منطقه در جریان روند پیشرفت عملیاتی پروژه ها قرار گرفت. به گزارش تایسیز نیوز، هادی بدری، در جریان بازدید از پروژه های عمرانی فعال این منطقه با اشاره به لزوم تداوم مسیر پیشرفت فیزیکی پروژه ها علیرغم مشکلات متداول […]

تداوم اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه ۹ شهرداری‌تبریز

تداوم اجرای پروژه‌های عمرانی منطقه ۹ شهرداری‌تبریز

شهردار منطقه ۹ تبریز طی بازدید از پروژه های عمرانی منطقه در جریان روند پیشرفت عملیاتی پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش تایسیز نیوز، هادی بدری، در جریان بازدید از پروژه های عمرانی فعال این منطقه با اشاره به لزوم تداوم مسیر پیشرفت فیزیکی پروژه ها علیرغم مشکلات متداول موجود گفت: با وجود قرار گرفتن در فصل زمستان و بارش برف و باران و نیز یخبندان سطح زمین، معاونت فنی و عمرانی منطقه با انجام تمهیدات خاص زمستانی، تمام توان خود را صرف عدم توقف عملیات عمرانی پروژه ها و پیشبرد زمان بندی پیش بینی شده برای اتمام طرح ها کرده است.

وی در بازدید از پروژه سوله چند منظوره خاوران که در مجاورت چندین پروژه عمرانی دیگر منطقه همانند ساخت گلخانه و ساختمان اداری معاونت های فنی و عمرانی و محیط زیست و خدمات شهری منطقه در حال ساخت است، افزود: خوشبختانه این پروژه ها از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار هستند، به ویژه سوله چند منظوره خاوران که در مرحله بتن ریزی فونداسیون قرار گرفته است.

بدری حامد همچنین با اشاره به اینکه ساخت سوله های چند منظوره در راستای اجرای برنامه های راهبردی و عملیاتی شهرداری تبریز انجام می شود، گفت: این سوله ها نقش مهمی در اسکان بخشی از شهروندان در زمان وقوع بلایای طبیعی ایفا خواهندکرد. از این رو در تلاش هستیم، این پروژه در زمان بندی از پیش تعیین شده به بهره برداری برسد.

بدری در ادامه ضمن یازدید از آخرین مراحل آماده سازی بستر نوار حفاری شده حد شمالی بلوار شهدای غواص شهرک خاوران، ابراز امیدواری کرد: با اتمام عملیات زیرسازی، عملیات آسفالت ریزی این محدوده به طول تقریبی ۱ کیلومتر و عرض ۵ متر عملیاتی شود.