تردد وسایل نقلیه از مرز نوردوز ۱۸ درصد افزایش یافت
تردد وسایل نقلیه از مرز نوردوز ۱۸ درصد افزایش یافت

تردد وسایل نقلیه از مرز نوردوز ۱۸ درصد افزایش یافت تایسیز نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تردد وسایل نقلیه ایرانی و خارجی از مرز نوردوز از ابتدای سال تا اول اسفند ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است. به گزارش تایسیز نیوز، «اورجعلی علیزاده» روز چهارشنبه […]

تردد وسایل نقلیه از مرز نوردوز ۱۸ درصد افزایش یافت

تایسیز نیوز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: تردد وسایل نقلیه ایرانی و خارجی از مرز نوردوز از ابتدای سال تا اول اسفند ۱۸ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش تایسیز نیوز، «اورجعلی علیزاده» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: در این بازه زمانی بیش از ۱۱۹ هزار و ۴۰۰ دستگاه وسیله نقلیه سنگین باری از این پایانه مرزی تردد کرده اند.

وی با بیان اینکه از این تعداد، ۵۸ هزار و ۵۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و ۶۰ هزار و ۹۰۰ کامیون خارجی است، اظهار کرد: در این بازه زمانی سه هزار و ۲۳۵ دستگاه اتوبوس ایرانی نیز از پایانه مرزی نوردوز تردد کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت ۴۲۴ هزار و ۹۰۰ مسافر ایرانی و خارجی از این پایانه مرزی تردد کرده اند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۴ درصد افزایش یافته است.

علیزاده، ادامه داد: در این بازه زمانی میزان واردات و صادرات از پایانه مرزی نوردوز یک میلیون و ۳۳ هزار و ۷۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۲۱۶ هزار و ۲۰۰ تن است.