ثبت ۳۰۰۰ فرصت شغلی برای تبریزی‌ها در سامانه رصد
ثبت ۳۰۰۰ فرصت شغلی برای تبریزی‌ها در سامانه رصد

فرماندار تبریز خبر داد؛ ثبت ۳۰۰۰ فرصت شغلی برای تبریزی‌ها در سامانه رصد فرماندار تبریز میزان تعهد اشتغال‌زایی شهرستان در سال‌جاری را ۱۱ هزار و ۷۰۰ شغل اعلام کرد و گفت: تاکنون حدود سه هزار و ۱۳۰ فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده‌ است. به گزارش تایسیز نیوز، یونس فاتح در جلسه کارگروه اشتغال […]

فرماندار تبریز خبر داد؛

ثبت ۳۰۰۰ فرصت شغلی برای تبریزی‌ها در سامانه رصد

ثبت ۳۰۰۰ فرصت شغلی برای تبریزی‌ها در سامانه رصد

فرماندار تبریز میزان تعهد اشتغال‌زایی شهرستان در سال‌جاری را ۱۱ هزار و ۷۰۰ شغل اعلام کرد و گفت: تاکنون حدود سه هزار و ۱۳۰ فرصت شغلی در سامانه رصد ثبت شده‌ است.

به گزارش تایسیز نیوز، یونس فاتح در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان تبریز، اظهار داشت: ثبت آمار ایجاد شده توسط دستگاه‌ها در سامانه رصد از اهمیت بالایی برخوردار است و تمامی دستگاه‌ها باید نسبت به ثبت آمار و اطلاعات خود در این سامانه اقدام کنند.

وی اظهار کرد: براساس نتایج عملکرد دستگاه‌های شهرستان، سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی و شرکت آب و فاضلاب دارای بیشترین تعداد ثبت اشتغال در سامانه هستند و سازمان صمت و اتاق اصناف کمترین میزان ثبت در سامانه را داشته‌اند که باید هرچه سریع‌تر نسبت به اجرای تعهدات خود عمل کنند.

فاتح با بیان اینکه ایجاد فرصت‌های اشتغال و پرداخت تسهیلات مرتبط از جمله برنامه‌های دولت سیزدهم برای کمک به حل مشکل بیکاری است، افزود: تسهیلات تبصره ۱۶ در راستای توسعه مشاغل خانگی پرداخت می‌شود و سهمیه اعتباری هریک از نهادهای اجرایی به صورت دستگاه اجرایی و شهرستانی مشخص است.

وی جذب تسهیلات تبصره ۱۶ (تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال قانون بودجه) را فرصتی برای توسعه شهرستان و ایجاد مشاغل خانگی برشمرد و گفت: ضروری است بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان در اعطای این تسهیلات تعامل و همکاری بیشتری داشته باشند تا فرآیند اجرای طرح و پرداخت تسهیلات سرعت گیرد.