جامعه پزشکی در دفاع مقدس کارنامه ای درخشان دارد
جامعه پزشکی در دفاع مقدس کارنامه ای درخشان دارد

جامعه پزشکی در دفاع مقدس کارنامه ای درخشان دارد تایسیز نیوز، فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه عاشورا با اشاره به رشادت ها و فداکاری های امدادگران در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: جامعه پزشکی در آن دوران کارنامه ای بسیار موفق و درخشان از خود به جای گذاشت. به گزارش تایسیز نیوز، سردار جلیل […]

جامعه پزشکی در دفاع مقدس کارنامه ای درخشان دارد

تایسیز نیوز، فرمانده قرارگاه منطقه ای سپاه عاشورا با اشاره به رشادت ها و فداکاری های امدادگران در طول هشت سال دفاع مقدس، گفت: جامعه پزشکی در آن دوران کارنامه ای بسیار موفق و درخشان از خود به جای گذاشت.

به گزارش تایسیز نیوز، سردار جلیل بابازاده روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت روز بسیج جامعه پزشکی و تجلیل از پیشکسوتان امدادگر دوران دفاع مقدس، امدادگری کادر درمان در دوران جنگ را فراموش ناشدنی دانست و افزود: رشادت و از جان گذشتگی های کادر بهداشت و درمان در دفاع مقدس و تداوم این ایثارگری ها در دوران کرونا مایه عزت و سربلندی ایران اسلامی است.

وی با قدردانی از زحمات قابل توجه جامعه پزشکی و بهداشتی کشور و آذربایجان شرقی در برقراری امنیت جانی مردم، اظهار کرد: دوران دفاع مقدس به واقع روزهای خاصی بود و به گفته شهید چمران وقتی زنگ جنگ نواخته می شود مرد از نامرد مشخص می شود.

بابازاده ادامه داد: در دوران افتخارآمیز هشت سال دفاع مقدس تدابیر امام راحل، احکام نورانی و تدین مردم جای خالی تمام تجهیزات را پر کرده و رزمندگان با غیرت مثال زدنی و مردانگی از مملکت و نظام جانانه دفاع کردند.

وی اظهار کرد: تقدیم ۳۶ هزار شهید دانش آموز که هیچ سمت نظامی نداشتند نشان دهنده عشق آحاد مردم به امام خمینی و کشور است که وارد میدان رزم شده و به شهادت رسیدند.

بابازاده با اشاره به اینکه هم در دوران انقلاب و هم در دوران دفاع مقدس مردم به امام اعتقاد، ایمان و علاقه خاصی داشتند و از وی اطاعت و حمایت کردند، یادآور شد: گوش به فرمان ولی بودن رمز و رارز پیروزی ما در این دوران بود.

اسفند ماه یادآور ارزش ها و از جان گذشتگی بسیجیان و رزمندگان آذربایجان در دفاع مقدس

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز نیز در این همایش، گفت: اسفند ماه یادآور ارزش ها و از جان گذشتگی بسیجیان و رزمندگان آذربایجان در دفاع مقدس است و کادر درمان نیز همیشه در لحظات سخت و حساس و هر موقع نیاز بوده، چه زمان جنگ و چه در زمان بحران های طبیعی و کرونا در کنار مردم بوده و با درایت بالا به مردم ارائه خدمت کرده اند.

بهمن نقی پور با بیان اینکه ما هرچه داریم از شهداست و اهمیت، درجه و جایگاه شهدا واضح است، یادآور شد: بالاترین درجه بشریت، شهادت است که نصیب مردان مخلص و خاص خدا می شود.

وی ادامه داد: تمام موفقیت های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به خصوص در حوزه بهداشت و درمان در سایه تفکرات بسیجیان بود.

نقی پور با تاکید بر اهتمام ویژه برای ادامه راه شهدا، افزود: با انجام خدمت صادقانه در هر سنگر و هر لباسی باید در میدان حضور داشته و رهبر و ولایت را تنها نگذاریم چون ما مرد میدانیم و به هیچ عنوان خستگی نمی شناسیم.