خدمت رسانی جهادی درس بزرگ شهید رئیسی به مسئولان است
خدمت رسانی جهادی درس بزرگ شهید رئیسی به مسئولان است

خدمت رسانی جهادی درس بزرگ شهید رئیسی به مسئولان است تایسیز نیوز- فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به ویژگی های بارز شهید آیت الله رئیسی در قاموس مدیریت اجرایی کشور، گفت: خدمت رسانی جهادی درس بزرگ و مهم این شهید راه خدمت برای مسئولان است. یونس فاتح روز سه شنبه در مراسم یادبود شهدای خدمت […]

خدمت رسانی جهادی درس بزرگ شهید رئیسی به مسئولان است

خدمت رسانی جهادی درس بزرگ شهید رئیسی به مسئولان است

تایسیز نیوز- فرماندار شهرستان تبریز با اشاره به ویژگی های بارز شهید آیت الله رئیسی در قاموس مدیریت اجرایی کشور، گفت: خدمت رسانی جهادی درس بزرگ و مهم این شهید راه خدمت برای مسئولان است.

یونس فاتح روز سه شنبه در مراسم یادبود شهدای خدمت در گروه پدافند هوایی شهید نیک اندیش تبریز، افزود: وظیفه همه مسئولان در این برهه حساس این است که از ویژگی‌های این شهدا که همانا خدمت رسانی جهادی، انقلابی و خستگی ناپذیر به مردم بود درس گرفته و راه آنان را ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی همواره تا رفع تمامی موانع در عرصه‌های مختلف پیگیری مجدانه و شبانه روزی داشت، اظهار کرد: شهید رئیسی مدیری متدین و متعهد در تراز انقلاب اسلامی بود و همواره تا رفع تمامی موانع در عرصه‌های مختلف پیگیری مجدانه و شبانه روزی داشت.

فاتح ادامه داد: انقلاب ما انقلابی مکتبی است و بر مبنای شعار عاشورایی”خون بر شمشیر پیروز است” بنا شده است و نظام اسلامی به تاسی از این شعار و تکیه بر قدرت مردم در طول این سال‌ها در برابر تمامی ابرقدرت‌های عالم ایستاده است.

وی یادآور شد: هرچند سانحه هوایی اخیر بسیار سخت و تاثر برانگیز بود و مسئولان با کفایت و جهادی همچون آیت الله رئیسی از بین ما رفتند، اما هیچ گاه در اراده مردم خللی ایجاد نخواهد شد، چون این انقلاب ریشه در اعتقادات مردم دارد.

فاتح گفت: در طول حیات طیبه انقلاب اسلامی ثابت شده است که سرنوشت آنانی که راه مقاومت در تمامی عرصه‌ها را تحت لوای ولایت در پیش گرفته‌اند به شهادت ختم شده است و این شهدا نیز در این راه همچون یاران شهید خود ثابت قدم بودند.

آیت الله رئیسی در اذهان ملت باقی خواهد ماند

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش در تبریز نیز در این مراسم، گفت: انقلاب اسلامی ایران در طول این چند دهه با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو بوده است، اما همیشه مستحکم‌تر از قبل در مسیر انقلاب و نظام اسلامی گام برداشته است.

امیر سرتیپ دوم عباس عظیمی با بیان اینکه صداقت و اخلاص از اوصاف منحصر به فرد شهید آیت الله رئیسی بود و ایشان با خدمت مخلصانه از جمله در جایگاه ریاست جمهوری به خاطر اقداماتی که انجام داد همیشه در اذهان ملت باقی خواهد ماند.

وی اضافه کرد: این مرد بزرگ شب و روز برای رفع مشکلات مردم تلاش کرد و با تعهد و مجاهدت مثال زدنی خدمات ارزنده‌ای را برای کشور و نظام اسلامی به ارمغان آورد.

امیر عظیمی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی همیشه و در همه حال قدردان خدمتگزاران واقعی خود هستند، گفت: تشییع باشکوه پیکر شهدای خدمت در تبریز، مشهد و تهران نشان داد مردم مسئولانِ با کفایت خود را عاشقانه و خالصانه دوست دارند.