دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی آذربایجان‌شرقی در ۱۰ بخش اثر می پذیرد
دبیرخانه جشنواره تولیدات فضای مجازی آذربایجان‌شرقی در ۱۰ بخش اثر می پذیرد

دبیر جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی از آغاز به کار این جشنواره خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگی در ۱۰ بخش برگزار می شود و اکنون پذیرش اثر را آغاز کرده است. به گزارش تایسیزنیوز، فرزاد نریمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش های این جشنواره شامل پوستر، عکس […]

دبیر جشنواره تولیدات فضای مجازی کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی از آغاز به کار این جشنواره خبر داد و گفت: این رویداد فرهنگی در ۱۰ بخش برگزار می شود و اکنون پذیرش اثر را آغاز کرده است.

به گزارش تایسیزنیوز، فرزاد نریمان‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بخش های این جشنواره شامل پوستر، عکس حرفه‌ای و موبایلی، فیلم و کلیپ در حوزه چند رسانه ای، موشن گرافی، پویانمایی، اینفو گرافی، پادکست و نرم‌افزار موبایلی، تولیدات متنی ویژه فضای مجازی شامل استوری، کپشن، توییت، پست و هر متنی که در فضای مجازی منتشر شده و منحصر به نویسنده باشد، است.

وی افزود: جشنواره تولیدات فضای مجازی یکی از برنامه‌های مهم کنگره ۱۰ هزار شهید استان است، که با همت و برنامه ‌ریزی سپاه عاشورا، توانستیم در مدت کوتاهی و هم‌زمان با برگزاری کنگره این جشنواره را هم برپا کنیم تا به زمان دیگری موکول نشود.

نریمان زاده خاطرنشان کرد: وقتی اثری با نام شهدا، شهادت و ایثار مزین می‌شود یا کاری به نام آن‌ها انجام می‌گیرد، شهدا در این راه کمک‌ حال ما هستند.

وی اظهار کرد: تصمیم داریم جشنواره تولیدات فضای مجازی را سالانه در تبریز برگزار و آن را همانند جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان و جشنواره انیمیشن در همدان به یک برند معروف تبدیل کنیم.

وی موضوعات جشنواره را شامل فرهنگ ایثار و شهادت، خانواده معظم شهدا، شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مدافعان حرم، امنیت و سلامت عنوان کرد.

نریمان زاده گفت: متن فراخوان جشنواره بعد از برنامه افتتاحیه در کانال‌های اطلاع‌رسانی و سایت کنگره به آدرس https://ashuraiyan.com بارگزاری خواهد شد.

وی به زمان‌بندی جشواره نیز اشاره کرد و گفت: آخرین مهلت ارسال آثار ۳۰ آبان ۱۴۰۲ است و پنجم آذر بخش داوری آثار و دهم آذر اختتامیه و اعلام نتایج جشنواره خواهد بود.

وی اضافه کرد: جوایز این جشنواره در هر بخش به ترتیب، نفر اول هفت میلیون تومان، نفر دوم پنج میلیون تومان و نفر سوم سوم میلیون تومان، به همراه تندیس و لوح تقدیر دریافت خواهند بود.