درخواست سه شیفته شدن فعالیت گمرک سهلان با افزایش تعداد کارکنان
درخواست سه شیفته شدن فعالیت گمرک سهلان با افزایش تعداد کارکنان

مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی سهلان تاکید کرد؛درخواست سه شیفته شدن فعالیت گمرک سهلان با افزایش تعداد کارکنان به گزارش تایسیز نیوز مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی سهلان بر لزوم رفع مشکلات کمبود کارکنان به منظور فعالیت سه شیفته گمرک سهلان تاکید کرد. توحید آذربد قبل از ظهر یکشنبه در جریان بازدید مشاور رییس جمهور […]

مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی سهلان تاکید کرد؛
درخواست سه شیفته شدن فعالیت گمرک سهلان با افزایش تعداد کارکنان

به گزارش تایسیز نیوز مدیرکل گمرک منطقه ویژه اقتصادی سهلان بر لزوم رفع مشکلات کمبود کارکنان به منظور فعالیت سه شیفته گمرک سهلان تاکید کرد.

توحید آذربد قبل از ظهر یکشنبه در جریان بازدید مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی از منطقه ویژه آزاد و اقتصادی سهلان گفت: بالای ۸۰ درصد واحدهای تولیدی، از این گمرک برای امور گمرکی استفاده می کنند چرا که امکانات خوبی در این گمرک فراهم شده است.

وی ادامه داد: سال گذشته ۲۵۴ میلیون دلار صادرات و ۷۴۱ میلیون دلار واردات از این گمرک داشته ایم که در کشور رتبه دهم یا یازدهم را بین گمرکات کشور در جهت تسهیل و تسریع کار داریم.

آذربد همچنین غفلت از امکانات ریلی را از مشکلات گمرک عنوان کرده و همچنین هزینه های حمل و نقل را از جمله مشکلات دانست.

قنبری مدیر منطقه ویژه اقتصادی سهلان نیز در جریان این نشست اظهار داشت: امکان فعالیت ۲۴ ساعته گمرک سهلان فراهم نشده است که با رفع مشکلات این بخش می توان شاهد سه شیفته شدن فعالیت گمرک و تسهیل کار سرمایه گذاران بود.