دستبند پلیس بر دستان سارقان ۱۲۰ میلیاردی در تبریز
دستبند پلیس بر دستان سارقان ۱۲۰ میلیاردی در تبریز

دستبند پلیس بر دستان سارقان ۱۲۰ میلیاردی در تبریز تایسیزنیوز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ سارق سابقه دار منازل و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در تبریز خبر داد. به گزارش تایسیز نیوز از فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، سردار”علی محمدی” روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی […]

دستبند پلیس بر دستان سارقان ۱۲۰ میلیاردی در تبریز

دستبند پلیس بر دستان سارقان ۱۲۰ میلیاردی در تبریز

تایسیزنیوز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از دستگیری ۲ سارق سابقه دار منازل و کشف اموال مسروقه به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال در تبریز خبر داد.

به گزارش تایسیز نیوز از فرماندهی انتظامی آذربایجان شرقی، سردار”علی محمدی” روز پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان مبنی بر سرقت منازل، رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود :کارآگاهان در گام اول با اشرافیت اطلاعاتی و ردگیری مجرمین سابقه دار حوزه استحفاظی و تطبیق مشخصات مظنونین پرونده، اقدام به شناسایی هویت اصلی متهمان کردند.
مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان اضافه کرد: کارآگاهان با اخذ مجوز از مرجع قضائی به مخفیگاه متهمان اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری ۲ متهم و کشف اموال مسروقه شدند.

محمدی بیان کرد: سارقان پس از دستگیری ابتدا منکر انجام هر گونه سرقت بودند اما پس از مشاهده مستندات غیرقابل انکار به ناچار لب به اعتراف گشوده و به سرقت مقادیر قابل توجهی دلار و طلاجات به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال اقرار کردند.
فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه متهمان جهت دادرسی به مرجع قضائی معرفی و با صدور قرار متناسب روانه زندان شدند، از شهروندان درخواست کرد: به جهت پیشگیری از سرقت، در اولین فرصت، منازل را به سیستم روشنایی هوشمند، دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کنند.