رسم شاهدان شیدایی، بر بوم ارادت به ساحت شهدا
رسم شاهدان شیدایی، بر بوم ارادت به ساحت شهدا

رویداد هنری نقاشی “رسم شاهدان شیدایی” در صحن مسجد تاریخی کبود تبریز، میزبان هنرمندان نقاش و ارادت ورزی به ساحت شهدا خواهد بود. به گزارش تایسیزنیوز، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اعلام این خبر افزود: این رویداد هنری در آستانه کنگره بزرگ ۱۰ هزار شهدای استان برگزار می شود […]

image description

رویداد هنری نقاشی “رسم شاهدان شیدایی” در صحن مسجد تاریخی کبود تبریز، میزبان هنرمندان نقاش و ارادت ورزی به ساحت شهدا خواهد بود.

به گزارش تایسیزنیوز، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز با اعلام این خبر افزود: این رویداد هنری در آستانه کنگره بزرگ ۱۰ هزار شهدای استان برگزار می شود و در آن هنرمندان برجسته نقاش از سراسر کشور برای خلق آثار ماندگار هنری در تبریز حضور خواهند داشت.

امیر نصیربیگی با بیان اینکه این برنامه با مشارکت و همراهی شهرداری منطقه ۱ تبریز، شورای اسلامی شهر، بنیاد فرهنگی روایت فتح و انجمن مرکز هنرهای تجسمی برگزار خواهد شد، افزود: این رویداد طی روزهای پنجشنبه و جمعه، نهم و دهم آذرماه برگزار خواهد شد و در آن هنرمندانی چون حسن روح الامین، نادری، محمدحبیبی، محمدجوادصدوق، دکتر محمدکاظم حسنوند، علی بحرینی، طهمورث آشناگر، پروین و عباس برزگر گنجی حضور خواهند داشت.

وی اظهار داشت: همچنین، هنرمندانی از تبریز نیز در این رویداد حضور خواهند داشت و روایت هایی از مقاومت و پایمردی مردم تبریز در هشت سال دفاع مقدس و نیز تاثیر حضور شهدا در پاسداشت آرمان و ارزش های مردم، به تصویر کشیده خواهد شد.

نصیربیگی افزود: ویژه برنامه “رسم شاهدان شیدایی” روز پنجشنبه و جمعه، از ساعت ۱۰ صبح تا اذان مغرب و عشا در محل صحن مسجد  تاریخی کبود تبریز برگزار خواهد شد و رویدادی ماندگار را در حافظه فرهنگی و هنری این شهر رقم خواهد زد.