رکورد تولید تاریخ سیمان صوفیان شکسته شد
رکورد تولید تاریخ سیمان صوفیان شکسته شد

رکورد تولید تاریخ سیمان صوفیان شکسته شد تایسیز نیوز -مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان از شکسته شدن رکورد تولید این شرکت از بدو آغاز فعالیت تاکنون خبر داد. سعید دلفکار در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سالیانه این شرکت در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این افتخار در سایه تلاش شبانه روزی همه همکاران این شرکت و […]

رکورد تولید تاریخ سیمان صوفیان شکسته شد

تایسیز نیوز -مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان از شکسته شدن رکورد تولید این شرکت از بدو آغاز فعالیت تاکنون خبر داد.

سعید دلفکار در حاشیه برگزاری مجمع عمومی سالیانه این شرکت در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: این افتخار در سایه تلاش شبانه روزی همه همکاران این شرکت و با تکیه بر شیوه های نوین مدیریتی و نظارتی اعمال شده در شرکت برای سیمان صوفیان به دست آمده است.

دلفکار اضافه کرد: خوشبختانه در حوزه فروش محصول نیز همگام با تولید پیش رفتیم و حدود دو میلیون تن انواع سیمان به ارزش ریالی ۲۰ هزار میلیارد فروش انجام گرفت.

وی با اشاره به اینکه محور برنامه های فروش سیمان صوفیان فروش داخلی است اما از فرصت های صادراتی و بازاریابی کشورهای همسایه غافل نمانده، افزود: صادرات محصولات نسبت به سال ماقبل ۱۲۴ درصد افزایش داشت.

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان گفت: با تحقق رکورد تولید و فروش محصول در این شرکت سود خالص این شرکت به میزان شش هزار و ۴۷۰ میلیارد ریال افزایش یافت که بخش عمده این سودمربوط به سود عملیاتی می باشد.

وی اضافه کرد: در این مدت تلاش شده تا علاوه بر حوزه تولید، همکاری های علمی و پژوهشی شرکت نیز تقویت شود و در این راستا سه تفاهم‌نامه همکاری در زمینه بهبود تولید و توسعه نیروی انسانی با سه دانشگاه مطرح استان یعنی دانشگاه های تبریز، صنعتی سهند و شهید مدنی منعقد شد که نتایج آن به مرور در شرکت جاری خواهد شد.

دلفکار گفت: یک سری مشکلات لاینحل و ۵۰ ساله مانند سختی آب در شرکت وجود داشت که با استعانت از فرمایشات رهبری در مورد استفاده از توان شرکت های دانش بنیان، توانستیم با همکاری این شرکت ها رفع کنیم که کاهش هزینه خوبی را برای شرکت به ارمغان آورده است.

وی افزود: در این مدت افتخارات خوبی نیز در حوزه های مختلف برای شرکت کسب شد که از مهم ترین آن ها میتوان به واحد نمونه معدنی آذربایجان شرقی، مدیریت نمونه جهادی کشور، واحد نمونه استاندارد و منتخب هفتمین همایش ملی کیفیت اشاره کرد.

مدیرعامل شرکت سیمان صوفیان ابراز کرد: در کنار فعالیت های فنی و تولیدی تلاش شده تا همکاری های زیست محیطی شرکت نیز توسعه یابد و در این راستا تعاملات سازنده درخصوص حفاظت از محیط زیست داشتیم تا همسو با این سازمان محیط زیست در حفاظت از محیط زیست سهمی داشته باشیم.

وی در پایان با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ و تاکید مجدد رهبری به امر تولید، اظهار کرد: پرسنل و مدیریت شرکت آمادگی دارد در راستای سیاست های دولت و شرکت بالادستی خود امسال نیز دست به افزایش تولید و تحقق رکوردی دیگر بزند.