رگبارهای بهاری مهمان پایان هفته‌ی آذربایجان شرقی
رگبارهای بهاری مهمان پایان هفته‌ی آذربایجان شرقی

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد رگبارهای بهاری مهمان پایان هفته‌ی آذربایجان شرقی تایسیز نیوز -رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌ شرقی از ورود سامانه بارشی فعال و کاهش نسبی دما طی هفته‌ی جاری در استان خبر داد. محمد امیدفر در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای […]

رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد

رگبارهای بهاری مهمان پایان هفته‌ی آذربایجان شرقی

رگبارهای بهاری مهمان پایان هفته‌ی آذربایجان شرقی

تایسیز نیوز -رئیس اداره پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌ شرقی از ورود سامانه بارشی فعال و کاهش نسبی دما طی هفته‌ی جاری در استان خبر داد.

محمد امیدفر در گفتگو با خبرنگاران در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهارکرد: نفوذ سامانه بارشی فعال از دیروز«دوشنبه» استان را تحت تاثیر قرار داده و علاوه بر بارش‌های رگباری موجب وزش باد گاهی تا نسبتا شدید می‌شود.

وی ادامه داد: آبگرفتگی منطقه‌ای و بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و جاری شدن سیلاب موقتی در استان دور از انتظار نیست.

امیدفر تاکید کرد: تقاضای ما از مردم این است که به هیچ عنوان در مسیر رودخانه‌ها اتراق نکنند و نسبت به تابلوهای هشدار حساس باشند، همچنین توصیه می‌شوند در این روزها از حضور در ارتفاعات استان به جد خودداری شود.

وی بیان کرد: با توجه به ماهیت فصل بهار هر لحظه امکان بارش‌های رگباری و بروز سیلاب شدید در رودخانه‌ها وجود دارد و کم‌توجهی و بی‌احتیاطی شهروندان به هشدارها ممکن است خسارات و حوادث ناگوار به دنبال داشته باشد.