زیرگذر شندآباد بهره برداری شد
زیرگذر شندآباد بهره برداری شد

زیرگذر شندآباد بهره برداری شد تایسیز نیوز- پروژه دوربرگردان پل زیرگذر شهر «شندآباد» در بزرگراه سلماس- شبستر امروز در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید . به گزارش روز جمعه تایسیز نیوز، این پروژه با صرف اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی و با مشارکت […]

زیرگذر شندآباد بهره برداری شد

تایسیز نیوز- پروژه دوربرگردان پل زیرگذر شهر «شندآباد» در بزرگراه سلماس- شبستر امروز در دومین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید .

به گزارش روز جمعه تایسیز نیوز، این پروژه با صرف اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریالی و با مشارکت دولت و خیر حاج میرحیدر طباطبایی احداث شده است.

عملیات اجرایی این پروژه در سال ۱۳۹۷ آغاز شد و با افتتاح آن به شکل قابل توجهی از آمار تصادفات این نقطه حادثه خیز کاسته و تردد مردم شهر «شندآباد» و چهار روستای منطقه نیز تسهیل می شود.

عیادت استاندار آذربایجان شرقی از خانواده شهید علی حاج رضایی در شهر شندآباد

مالک رحمتی، استاندار آذربایجان شرقی در سفر یک روزه کاری امروزش به شهرستان شبستر با حضور در شهر شندآباد از خانواده شهید علی حاج رضایی عیادت کرد.

وی در این دیدار که با حضور جمعی از مقام‌های شهرستانی انجام شد، به روح پرفتوح این شهید جانباز درود فرستاد و پای صحبت های مادر و اعضای خانواده وی نشست.

نماینده عالی دولت در آذربایجان شرقی در این دیدار برای تعریض جاده چهار کیلومتری شبستر به شهر شندآباد نیز دستور لازم را به مدیرکل راه و شهرسازی استان و فرماندار شهرستان صادر کرد.


استاندار آذربایجان شرقی همچنین دستور داد که یک دستگاه خودروی آتش نشانی برای شهر شندآباد تهیه شود.

شهید علی حاج رضایی سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای پنج به درجه جانبازی نایل شد و پس از سال ها تحمل جراحات ناشی از جنگ در سال ۱۳۹۷ به فیض شهادت نایل آمد.

شندآباد یکی از شهرهای آذربایجان شرقی است که در بخش مرکزی شهرستان شبستر واقع شده است و بیش از ۱۰ هزار نفر جمعیت دارد و دومین شهر شهرستان شبستر -پس از مرکز شهرستان- محسوب می شود.