ساماندهی مسیر اصلی شهرک خاوران با بهره گیری از ۲۵ تن آسفالت
ساماندهی مسیر اصلی شهرک خاوران با بهره گیری از ۲۵ تن آسفالت

ساماندهی مسیر اصلی شهرک خاوران با بهره گیری از ۲۵ تن آسفالت به همت اکیپ های خدمات محله ای شهرداری منطقه ۹ تبریز، ۲۵ تن آسفالت در سطح شهرک خاوران به صورت لکه گیری و آسفالت دستی اجرا و توزیع شد. به گزارش تایسیز نیوز، اکیپ های تلاشگر خدمات محله ای و اجرایی منطقه، طی […]

ساماندهی مسیر اصلی شهرک خاوران با بهره گیری از ۲۵ تن آسفالت

منطقه 9

به همت اکیپ های خدمات محله ای شهرداری منطقه ۹ تبریز، ۲۵ تن آسفالت در سطح شهرک خاوران به صورت لکه گیری و آسفالت دستی اجرا و توزیع شد.

به گزارش تایسیز نیوز، اکیپ های تلاشگر خدمات محله ای و اجرایی منطقه، طی روزهای پنجشنبه ۱۰ اسفند و شنبه ۱۲ اسفند، در مسیرهای بلوار شهدای غواص، بلوار شیخ شهاب الدین اهری و خیابان زهرا مردانی آذر، حدود ۲۵ تن آسفالت را به صورت دستی توزیع و لکه گیری کردند.

از میزان آسفالت توزیع شده، ۵ تن آسفالت دستی در بالاتر از بلوار شیخ شهاب الدین اهری، ۱۰ تن لکه گیری در طول مسیر شمالی و جنوبی بلوار شیخ شهاب الدین اهری به سمت سه راهی اهر و به طرف باغ یعقوب، و ۱۰ تن لکه گیری در مسیر خیابان زهرا مردانی آذر به طرف خروجی شهرک خاوران به اتوبان پیامبر اعظم است که طی دو روز پنجشنبه و شنبه اخیر در سطح شهرک خاوران به اجرا درآمده است.