سه تُن مواد غذایی غیرقابل مصرف در تبریز معدوم شد
سه تُن مواد غذایی غیرقابل مصرف در تبریز معدوم شد

سه تُن مواد غذایی غیرقابل مصرف در تبریز معدوم شد تایسیز نیوز- رییس مرکز بهداشت شهرستان تبریز گفت: سه تُن انواع مواد غذایی غیر قابل مصرف در شهر تبریز توقیف و با هماهنگی مسوولان قضایی معدوم شد. به گزارش تایسیز نیوز، مهدی محمدزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این میزان مواد غذایی فاسد […]

سه تُن مواد غذایی غیرقابل مصرف در تبریز معدوم شد

تایسیز نیوز- رییس مرکز بهداشت شهرستان تبریز گفت: سه تُن انواع مواد غذایی غیر قابل مصرف در شهر تبریز توقیف و با هماهنگی مسوولان قضایی معدوم شد.

به گزارش تایسیز نیوز، مهدی محمدزاده روز سه شنبه در جمع خبرنگاران، افزود: این میزان مواد غذایی فاسد در بازدیدهای میدانی کارشناسان بهداشت محیط کشف و توقیف شده بود که این نظارت ها و بازرسی ها همچنان و همزمان با ایام ماه ملبارک رمضان و نوروز تداوم دارد.

وی از تشدید بازدیدهای میدانی از مراکز عرضه مواد غذایی در آستانه ماه مبارک رمضان و عید نوروز خبر داد و اظهار کرد: بازدید از صنوف و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی به طور مستمر توسط بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت تبریز انجام و مواد غیربهداشتی از سطح شهر جمع آوری می‌شود.

محمدزاده جمع آوری و معدوم سازی مواد غذایی فاقد استانداردهای بهداشتی را یکی از رئوس فعالیت‌های روزانه واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان تبریز اعلام و اضافه کرد: با متخلفان در این زمینه به هیچ عنوان مماشات نخواهد شد.

وی گفت: مواد غذایی غیرمجاز، تاریخ گذشته و غیرقابل مصرف انسانی که توسط کارشناسان بهداشت محیط شهرستان تبریز و با اخذ دستور از مقام قضایی توقیف شده بود، در حضور نماینده دادستان عمومی و انقلاب اسلامی مرکز آذربایجان شرقی امحاء شد.