عضو هیات رئیسه مجلس: دولت شهید آیت الله رئیسی سرمایه اجتماعی را بازگرداند
عضو هیات رئیسه مجلس: دولت شهید آیت الله رئیسی سرمایه اجتماعی را بازگرداند

عضو هیات رئیسه مجلس: دولت شهید آیت الله رئیسی سرمایه اجتماعی را بازگرداند تایسیز نیوز – عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ماندگار دولت سیزدهم در مقایسه با دولت قبل‌تر برای مردم، گفت: دولت شهید آیت الله رئیسی سرمایه اجتماعی را بازگرداند.  روح […]

عضو هیات رئیسه مجلس: دولت شهید آیت الله رئیسی سرمایه اجتماعی را بازگرداند

عضو هیات رئیسه مجلس: دولت شهید آیت الله رئیسی سرمایه اجتماعی را بازگرداند

تایسیز نیوز – عضو هیات رئیسه و نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدامات ماندگار دولت سیزدهم در مقایسه با دولت قبل‌تر برای مردم، گفت: دولت شهید آیت الله رئیسی سرمایه اجتماعی را بازگرداند. 

روح الله متفکرآزاد عصر چهارشنبه در جلسه شورای اداری آذربایجان شرقی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام جمعه تبریز و مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، اظهار کرد: ملت عزیز ایران اسلامی در دهه ۶۰ بدترین و سخت ترین شرایط را پشت سر گذاشت. از بین مردم تا راس نظام شهید دادند و شرایط جنگ تحمیلی را تحمل کردند، اما آب از آب تکان نخورد، زیرا امام راحل، ودیعه ولایت فقیه را برای ما به یادگار گذاشت که ثبات، سکینه و آرامش را تا به امروز به دنبال داشته و ملت همچنان ایستاده‌اند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهید آیت الله رئیسی در ریاست جمهوری و مردمداری او، افزود: امید داریم که ملت غیور و عزیز ایران اسلامی بار دیگر یک رئیس جمهور انقلابی را با انتخاب خود به روی کار خواهد آورد.

وی خاطرنشان کرد: نمایندگان در سال نخست مجلس یازدهم فقط به دنبال انجام نظارت‌های میدانی بودند زیرا رئیس جمهوری داشتیم که به مدت یک سال و نیم به خاطر ترس از کرونا به مجلس نیامده بود.

متفکرآزاد خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم، رئیس جمهوری به روی کار آمد که پیکر او را در کوه و تپه‌ها می‌گشتیم. تورم ۶۰ درصدی را به ۳۷ درصد رساند و انضباط مالی که ایجاد کرد، در دولت‌های گذشته کم نظیر بود.

وی با اشاره به اقدامات دولت گذشته، افزود: در دوران وزیر نفت وقت(دولت دوازدهم) که فقط ۳۰۰ هزار بشکه نفت فروخته می‌شد، گفتیم این فروش را حتی خود استان هم می‌تواند انجام دهد دیگر چه نیازی به وزیر است؟ دولت قبلی به پیش فروش نفت اقدام کرده بود که جلوی آن گرفته شد.

وی تاکید کرد: وقتی دولت سیزدهم به روی کار آمد، حرف‌های ناسزای بسیاری شنید اما مملکت داری کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که در روزهای سخت بعد از شهادت شهدای خدمت قرار داریم، گفت: اکنون مردم از اراده ما مسئولان نظام اراده می‌گیرند. هرکسی شهید شده است، به قافله شهدا پیوسته و برای همیشه ماندگار شده است.